آموزش خرید ارز های دیجیتال

با آموزش خرید ارز های دیجیتال همراهمون باشید ، احتمالا شما تا به حال خیلی زیاد مخصوصا در این ۲ سال شنیدید که همه در باره ارز های دیجیتال حرف میزنن و از سود های خوبشون میگن براتون و شما نمیدونید که چجوری و از چه راهی که ساده هم باشه وارد این بازار بشید و به کسب سود بپردازید. با وبسایت گیم پوینت همراه باشید تا بهتون یک راه بسیار ساده رو آموزش بدیم که با زبان فارسی در یک نرم افزار بتونید به خرید و فروش در بازار ارز های دیجیتال بپردازید و همچنین هدیه ای که میگیم رو دریافت کنید.

ارز های دیجیتال مدتی صعودی میشوند و مدتی نزولی و دلیل های مختلفی مانند نرخ بهره آمریکا و… پشت این اتفاق ها هستند، بهتر است بدانید قیمت ها همیشه نزولی و یا صعودی نخواهند بود.

خرید و فروش ارز های دیجیتال

ثبت نام در صرافی

برای خرید و فروش یا معامله در بازار ارز های دیجیتال شما باید از صرافی های موجود ، ارز مورد نظرتون رو بخرید و یا بهشون بفروشید ، در این بین شما میتوانید وارد صرافی هایی بشید که فارسی زبان هستن و به تومان هم در اون ها میشه معامله کرد ، مزیت این صرافی های ایرانی چند بخش هستش که باعث میشه حتی بیشتر از صرافی های خارجی طرفدار پیدا کنن.

برای مثال صرافی های ایرانی در کنار فارسی زبان بودنشون ، دارای پشتیبانی بسیار خوبی هستن که در هر ساعتی جوابگو میباشند و راهنماییتون میکنن ، مزیت دیگری که این صرافی ها دارای اون هستند وجود ابزار هایی مانند محاسبه سود و زیان شماست که در کل براتون محاسبه میکنن که چقدر در سود و ضرر هستید. در کل میتونن انتخواب بسیار خوبی برای شما عزیزان باشند. در ادامه همراهمون باشید تا شامل یک هدیه هم بشید.

ثبت نام در صرافی نوبیتکس
ثبت نام در صرافی نوبیتکس

صرافی نوبیتکس

شما میتوانید وارد صرافی نوبیتکس شوید که دارای ۱۹ رمز ارز بزرگ مانند بیت کوین ، اتریوم ، کاردانو و… و همچنین میم کوین هایی مانند دوج کوین و شیبا هستش و همچنین با دلار و یا تومان خرید و فروش انجام بدید. همچنین در این صرافی شما میتوانید پول خود را به شماره کارتتون واریز کنید و یا ارز های دیجیتال رو به کیف پول های شخصیتون برداشت کنید نگران نقد کردن پولتون و یا تبدیل اونها به ارز نباشید.

صرافی نوبیتکس
صرافی نوبیتکس

آموزش ثبت نام در صرافی نوبیتکس

قبلا در مقاله ای آموزش ثبت نام و انجام معاملات در صرافی نوبیتکس داده شده که بهتر است قبل از ادامه این مقاله با کلیک روی دکمه زیر آن مقاله را بخوانید و به خوبی ثبت نام کنید.

انجام معاملات و آموزش خرید ارز های دیجیتال

شما تنها کافیست که وارد صرافی نوبیتکس شوید و در آن ثبت نام کنید ، بعد از ثبت نام شما میتوانید آزادانه و بدون محدودیت و کارمزد در این صرافی به خرید و فروش ارز های دیجیتال بپردازید و همچنین هر موقعی خواستید پول به تومان و یا ارز های دیجیتال برداشت کنید.

810901 484
خرید و فروش ارز های دیجیتال

هدیه ما به شما

شما میتوانید با زدن کد زیر هنگام ثبت نام در سایت و نرم ابزار نوبیتکس از ۱۵ درصد کمیسیون بهره مند شوید ، این کمیسیون در معاملات شما لحاظ میشود و همیشگی است.
برای مثال اگر در معامله ای ۱۰۰ هزار تومان ارزی را خرید میکنید به شما ۱۱۵ هزار تومان ارز داده میشود که در همان زمان قابل برداشت است و محدودیتی در استفاده آن نیست.

دریافت 15 درصد کمیسیون در هر معامله تنها با زدن کد : 669321 در هنگام ثبت نام

برای دانلود نرم افزار موبایلی نوبیتکس روی دکمه زیر کلیک کنید.

15 درصد کمیسیون دریافت کن
15 درصد کمیسیون دریافت کن

این بود معرفی یکی از بهرین صرافی ای ایرانی که میتوانید در آن با تومان و دلار به معامله بپردازید و همچنین 15 درصد کمیسیون دریافت کنید.. خوشحال میشیم در پایین صفحه نظراتتون رو برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *