قوانین و مقررات سایت گیم پوینت

قوانین و مقررات
قوانین و مقررات

وبسایت گیم پوینت همواره در تلاش بوده تا بهترین چیت ها ، ترینر ها ، افزونه ، فارسی ساز ها و مقاله ها را برای شما تهیه و آماده کند . تجربه خریدی راحت و سریع را در این وبسایت تجربه کنید. اعتماد شما اعتبار ماست

قوانین وبسایت گیم پوینت

1_ وبسایت گیم پوینت همواره در تلاش بوده تا بهترین چیت ها ، ترینر ها ، افزونه ، فارسی ساز ها و مقاله ها را برای شما تهیه و آماده کند و حق کپی رایت آنها کاملا محفوظ است.

2_خرید در وبسایت گیم پوینت با استفاده از درگاه های معتبر کشور بوده و بعد از پرداخت لینک محصولات در پنل کاربری شما ، بخش دانلود ها قرار میگیرند و همچنین یک لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میشود.

3_هیچ کدام از محصولات سایت به دلیل ماهیت چیت بودن آنها تضمینی نمیشوند و نباید از آنها سوء استفاده کرد و از این رو وبسایت گیم پوینت هیچ گونه تضمینی بابت بن شدن از بازی ها را نمیدهد. (فعال کردن تنها چند قابلیت از چیت ها راه بی خطر تری برای بازی ها است و توصیه میشود تمامی قابلیت ها را همزمان فعال نکنید)

4_محصولات میتوانند بدون تاریخ انقضا و یا دارای تاریخ انقضا باشند و پس از پایان تاریخ انقضای آنها لینک دانلود به صورت خودکار از پنل کاربری شما حذف میگردد. برای مثال (لینک دانلود چیت بازی وارزون1 ماهه پس از یک ماه حذف میشود)

5_امکان تعویض محصولات تنها برای اضافه کردن تاریخ تمدید آنها وجود دارد و نمیتوان محصولات را تعویض کرد. برای مثال (میتوانید چیت بازی وارزون را از 1 ماهه به 3 ماهه آپدیت کنید)

6_امکان بازگشت وجه برای اینکه محصولات دانلودی هستند و دارای هیچ گونه لایسنسی برای بازگشت نیستند وجود ندارد و هر گونه درخواستی در رابطه با بازگشت وجه بدون جواب میماند.

7_نماد اعتماد وبسایت تنها برای خریدی امن ، سریع و همچنین ارائه لینک های دانلود استفاده میشود و به دلیل ماهیت چیت بودن محصولات سایت نمیتوان از آن برای محصولات استفاده کرد. نماد اعتماد سایت برای محصولات سایت استفاده نمیشود و خرید از سایت بر معنی قبول قوانین است.

8_خرید،فروش و یا بوست اکانت ممکن است از طرف بازیساز باعث مسدود شدن اکانت شود و ریسک آن به عهده خریدار است.

9_هر گونه کلمات رکیک و توهین میتوانید منجب به قطع پشتیبانی محصولات گردد.

10_قوانین در وبسایت گیم پوینت میتوانند همواره بروزرسانی شوند و کاربران باید در هنگام خرید آنرا مطالعه و تایید کنند.

خرید در وبسایت گیم پوینت به منظور قبول شرایط و قوانین خواهد بود (برای خرید هر محصول باید تیک گزینه قبول شرایط و مقررات زده شود تا کاربر بتواند خرید را کامل کند) و گیم پوینت هیچگونه مسئولیتی در قبال بن شدن شما و دیتکت شدن محصولات ندارد.

با تشکر وبسایت گیم پوینت

تاریخ آخرین بروزرسانی : 1400/01/08