مرجوعی های 10,000,000 دلاری سایبرپانک

معرفی بازی

بدون شک سایبرپانک ۲۰۷۷، یکی از مهم‌ترین بازی‌های چند سال اخیر به‌حساب می‌آید.

سایبرپانک ۲۰۷۷ خیلی زود و پس از همان اخبار اولیه، به بازی مورد‌انتظاری تبدیل شد و در چند سال اخیر هم نمایش‌ها و اطلاعات جذابش، این اشتیاق را بیشتر و بیشتر کرد.

پس از چند بار تأخیر خوردن و حواشی مختلف، از فشار کاری مضاعف روی اعضای استودیو گرفته تا شایعه‌هایی مبنی بر آماده نبودن آن، بالاخره سایبرپانک ۲۰۷۷ رسما منتشر شد و خب این روز‌ها، همه جا صحبت از آن است؛  از ویدیو‌های عجیبی که از باگ‌های بازی منتشر می‌شوند تا حتی پس دادن پول خریداران بازی و مسائل دیگر.

cyberpunk
cyberpunk

داستان بازی

سایبرپانک ۲۰۷۷ با مقدمه و شروعی واقعا طوفانی آغاز می‌شود.

بازی ابتدا امکان ساخت کاراکتری با جزییات زیاد را، از موارد ظاهری گرفته تا یک‌سری قابلیت‌ها برای‌تان فراهم می‌کند و همینطور اجازه می‌دهد تا از بین سه Lifepath موجود، یکی را انتخاب کنید.

بسته به انتخابی که در این قسمت دارید، بازی را در نقطه متفاوتی آغاز خواهید کرد؛ مثلا با انتخاب نومد، همه‌چیز از یک گاراژ در وسط بدلند که منطقه بیابانی و خارج‌شهر است آغاز می‌شود.

فارغ از اینکه چه مسیری را انتخاب کنید، ساعات و اتفاقات اولیه بازی واقعا جذاب هستند؛

cyberpunk

مرجوعی های سایبرپانک

سایبر پانک در چند سال قبل از انتشار خود تریلر هایی ازش منتشر شد که گیمر ها را مشتاق برای بازی کرد ؛ اما تاخیر های زیاد و وجود باگ های زیاد مخصوصا در کنسول های نسل هستم داخل بازی موجب به مرجوع کردن بازی توسط بازیکنان شد و حتی مدتی سونی آنرا از فروشگاه خود حذف کرد.

استدیو سازنده بازی cd projekt در گزارش مالی خود مربوط به سال 2020 عنوان کرد که 251,000 نسخه از سایبرپانک در این سال مرجوع شده و مرجوعی ها هم برای نسخه فیزیکی بازی و هم دیجیتالی بوده که ارزش آن به 10 میلیون دلار میرسد

شما این بازی را تجربه کرده اید؟

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *