سبد خرید
0

وبسایت های کاربردی

در زندگی ما اینترنت نقش بسیار مهمی داره و روز به روز بیشتر کار های ما اینترنتی میشه ، در خیلی مواقع نیاز هایی به وجود میاد و پیدا کردن راه حل برای آنها کار بسیار سختی است و اینترنت همیشه آدرس درست وبسایت ها و یا چیزی که ما میخواییم رو نمیاره برمون اینجا ما اومدیم که 20 تا از این سایت های کاربردی رو بهتون معرفی کنیم که میتونه خیلی به دردمون بخوره. با گیم پوینت همراه باشید.

1_پیام یک بار مصرف

اگر دوست دارید برای شخصی و یا اشخاصی پیامی بفرستید که تنها یک بار بشه اون رو باز کرد و خوند و بعدش از بین بره میتونید وارد وبسایت کاربردی privnote.com بشید و این کار رو خیلی ساده انجام بدید.

privnote.com
privnote.com

2_بررسی نقص وبسایت ها

در بعضی از مواقع وارد وبسایت هایی میشید که به اون نیاز دارید اما هر بار خطا دریافت میکنید و نمیدونید مشکل از وبسایت هستش و یا اینترنت و سیستم شما برای حل این مشکل میتونید وارد وبسایت کاربردی downforeveryoneorjustme.com بشید.

در این وبسایت آدرس سایت مورد نظرتونو وارد میکنید و براتون آنالیز میکنه و بهتون میگه مشکل از کجاست.

downforeveryoneorjustme.com
downforeveryoneorjustme.com

3_بررسی وضعیت نرم افزار ، بازی ، وبسایت و…

تا به حال شده داخل بازی یه دفعه پینگتون بره بالا؟ و یا در نرم افزاری سرعت به شدت کند بشه؟ و ندونی مشکل از چیه؟ وبسایت کاربردی downdetector.com این مشکل رو حل میکنه ، در واقع در این وبسایت شما میتونید ببینید که آیا کاربرای دیگه ای هم این مشکلات رو تجربه کردن و میزان ریپورت اون ها در اون ساعت چقد بوده.

downdetector.com
downdetector.com

4_ویرایش آنلاین عکس

شاید برای شماهم اتفاق اتاده باشه که بخوایید تصویری رو ویرایش کنید اما نرم افزار مورد نیاز رو نداشته باشید و به هر دلیلی نتونید اون رو نصب کنید. اینجا وبسایت کاربردی pixlr.com کمکتون میکنه ، این وبسایت یک ویرایشگر تصویر آنلاین هستش که به صورت رایگام میتونید ازش استفاده کنید.

pixlr.com
pixlr.com

5_لو رفتن اطلاعات

در خیلی از مواقع خبر هک شدن وبسایت ها و همینطور نرم افزار ها به گوش میرسه که شاید در اون اطلاعاتی داشته باشید و نمیدونید که آیا اطلاعات شماهم لو رفته یا نه. در وبسایت کاربردی haveibeenpwned.com میتونید با وارد کردن آدرس ایمیلتون و یا شماره تلفن ببینید که کجا و چه زمانی اطلاعات شما در چه نرم افزاری به سرقت رفته.

توجه داشته باشید که اگر وبسایتی هک شده باشه اما اطلاعات شما فروخته نشده باشه متوجه این قضیه نمیشوید. (خود من به شخصه اطلاعاتم در سال 2018 با هک شدن نرم افزار دابسمش لو رفته)

haveibeenpwned.com
haveibeenpwned.com

6_تصاویر با فرمت PNG

در خیلی از مواقع برای ویرایش عکس ها در فتوشاپ ، ویرایش فیلم ها در پریمیر و یا هر چیزی شما نیاز به تشاویری دارید که 4 گوشه نیستند و بخشی از اون ها خالیه و پشتش معلومه. اینجا وبسایت کابردی www.cleanpng.com به کارتون میاد و میتونید داخل اون عکس هایی رایگان و با فرمت PNG دانلود کنید.

www.cleanpng.com
www.cleanpng.com

7_ساخت لوازم الکترونیکی

در خیلی از مواقع شما به سبب علاقه زیادتون به دستگاه های الکترونیکی دوست دارید که خودتون یه دستگاه رو بسازید میتونید وارد وبسایت www.instructables.com بشید و طبق آموزش هایی که به صورت رایگان داده شده این ار هارو انجام بدید.

www.instructables.com
www.instructables.com

8_تست سرعت اینترنت

اگر به وبسایت هایی مانند شرکت مخابرات و یا همراه اول و.. برای تست سرعت اینترنت اعتمادی ندارید و فکر میکنید سرعت اینترنت شمارو غلط میگن میتونید وارد وبسایت کاربردی www.fast.com بشید. این وبسایت توسط نتفلیکس که بزرگترین سرویس فیلم و سریال هست ساخته شده و سعی میکنه عدد واقعی رو سرعت اینترنت شمارو بهتون بگه.

fast.com
fast.com

9_اسکرین شات از وبسایت ها

اگر دوست دارید اسکرین شاتی از یک وبسایت و یا توییتی در توییتر و … به صورت خیلی تمیز کافیه وارد وبسایت کاربردی screenshot.guru بشید. این وبسایت به تمیزترین شکل ممکن براتون اسکرین شات رو میگیره و میتونید دریافت کنید. (وبسایت فیلتر هستش و با فیلتر شکن وارد بشید)

screenshot.guru
screenshot.guru

10_جایگزین نرم افزار

تا به حال پیش اومده واستون که بخوایید جایگزینی برای نرم افزار یا وبسایتی پیدا کنید و این میتونه به هر دلیلی باشه مثل فیلتر بودن نرم افزار ، امنیت پایین اون و… شما میتونید از وبسایت کاربردی alternativeto.net استفاده کنید که این نرم افزار هارو بهتون پیشنهاد میده.

alternativeto.net
alternativeto.net

11_تصاویر رایگان

در خیلی از مواقع کسانی که به تولید محتوا میپردازند تصاویری لازم دارند که لایسنس ندارند و به ایگان منتشر شده اند زیرا تصاویر لایسنس دار میتونه درآمد اون هارو برای مثال در یوتیوب مختل کنه خول شما میتونید از وبسایت کاربردی pixabay.com استفاده کنید. در این وبسایت تصاویر بسیار زیادی به رایگان منتشر شده اند که راحت میشه دانلودشون کرد.(وبسایت فیلتر هستش و با فیلتر شکن وارد بشید)

pixabay.com
pixabay.com

12_دفترچه راهنمای آنلاین

در خیلی از مواقع پیش میاد که محصولی رو خریداری میکنید و به هر دلیلی دفترچه راهنمای اون رو میندازید دور و بهش احتیاج پیدا میکنید. میتونید از وبسایت کاربردی www.manualslib.com استفاده کنید. در این وبسایت میتونید اسم محصول موردنظر خودتون رو سرچ کنید و دفترچه راهنمای اون رو ببینید.

13_اطلاعات مراحل بازی

تا به حال شده بخوایید بازی رو تا مرحله آخر تمام کنید اما وسط بازی بخوایید ببینید که چقد از بازی مونده؟ این مورد بیشتر برای یوتیوبر های گیمر به درد میخوره که بتونن موقع فیلم گرفتن از بازی اون رو پارت پارت کنن. وبسایت کاربردی howlongtobeat.com به کارتون میاد. در این وبسایت میتونید جزئیات دقیق تمامی مراحل رو ببینید.

howlongtobeat.com
howlongtobeat.com

14_دیدن نقد های سریال ها

قبل از اینکه بشینید و دیدن یو سریال رو شروع کنید حتما قبلش وارد وبسایت کاربردی tvchart.benmiz.com بشید و نقد های اون رو در تک به تک اپیزود ها ببینید و اگر نمرات بالایی گرفته بودن اون رو نگا کنید تا بیشتر لذت ببرید.

tvchart.benmiz.com
tvchart.benmiz.com

15_اسکن آنلاین فایل و آدرس اینترنتی

اگر دسترسی به آنتی ویروسی ندارید و میخوایید فایلی و یا آدرسی اینترنتی رو قبل از ورود بهش اسکن کنید میتونید اون رو در وبسایت کاربردی www.virustotal.com وارد کنید تا بهتون بگه که ویروس دارن یا نه.

www.virustotal.com
www.virustotal.com

16_درست کردن غذا با کمترین مواد

در خیلی از مواقع شما گشنتون میشه و موادی کمی رو دارید و نمیدونید چه غذایی رو چجوری درست کنید. اینجا وبسایت کاربردی www.supercook.com به کارتون میاد. در این وبسایت تنها کافیه مواد غذایی که دارید رو جلوش تیک بزنید و بهتون غذاهایی که باهاش میشه درست کرد رو آموزش میده. این وبسایت تنوع خیلی بالایی در غذاها داره

www.supercook.com
www.supercook.com

17_رژیم غذایی آنلاین

وبسایت کاربردی www.eatthismuch.com به شما کمک میکنه با توجه به وضعیتتون و اینکه چه غذاهایی رو میخورید و میخوایید که چقد کالری مصرف کنید پیشنهاد هایی رو میده و با استفاده از اونها میتونید رژیم غذایی عالی رو بگیرید.

www.eatthismuch.com
www.eatthismuch.com

18_ساخت PDF آنلاین

اگر دست دارید که یک فایل PDF بسازید و نرم افزار موردنیازش رو ندارید میتونید وارد وبسایت کاربردی www.pdfescape.com بشید و کاملا رایگان به ساخت ، ویرایش و… فایل ها بپردازید.

www.pdfescape.com
www.pdfescape.com

19_آمار و ارقام موضوعات مختلف

اگر دنبال آمار و… موضوعی میگردید میتونید وارد وبسایت کاربردی www.statista.com بشید و موضوعی که میخوایید رو سرچ کنید تا اطلاعات کاملی براتون نمایش داده بشه که شامل مقاله های خیلی زیادی میشه.

www.statista.com
www.statista.com

20_دیدن اتفاقاتی که در روز تولد شما افتاده

در اوقات فراغت و زمانی که حوصتون سر رفته میتونید وارد وبسایت کاربردی you.regettingold.com بشید و با وارد کردن تاریخ میلادی روز تولدتون جزئیات دقیقی از تعداد تپیدن قلبتون ، تعداد نفسکشیدنتون ، تعداد روز هایی که زنده بودید و… رو ببینید. اگر نمیدونید تاریخ تولدتون به میلادی چند میشه میتونید داخل گوگل سرچ کنید تبدیل تاریخ تا وبسایت هایی که این کار رو براتون انجام میدن نمایش داده بشن.

you.regettingold.com
you.regettingold.com

خوب این بود 20 سایت کاربردی مختلف که میتونید ازشون به رایگان استفاده کنید. امیدوارم لذت برده باشید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

نظرات بسته شده است.