سبد خرید
0

آموزش دانلود رایگان از یوتیوب

آموزش دانلود رایگان از یوتیوب : یوتیوب بزرگترین سرویس اشتراک ویدیو است و به دلیل اینکه کاربران با اشتراک گذاری رایگان در آن نسبت به بازدید ویدیوهایشان درآمد کسب میکنند هر روز کیفیت ویدیو های آن بیشتر میشود و همچنین یوتیوب دومین رتبه بعد از گوگل در بین سایت هایی که بیشترین جست و جو در آنها انجام میشود است. برای دانلود ویدیو از یوتیوب باید اشتراک آنرا خریداری کنید و اکانت پریمیوم شما فعال باشد اما شما میتوانید از راه های دیگری استفاده کنید که باهم مرور میکنیم. با گیم پوینت همراه باشید.

youtube.com
youtube.com

توجه داشته باشید که برای استفاده از یوتیوب و همچنین استفاده از سایت هایی که برای دانلود ویدیو خدمت شما اعلام میکنیم ، فعال بودن فیلتر شکن شما لازم است.

وبسایت www.y2mate.com

وبسایت www.y2mate.com از رابط کاربری بسیار خوبی برخوردار است و تنها با کپی پیست کردن لینک ویدیو یوتیوب میتوان آنرا با هر کیفیتی که خواستید دانلود کنید.

https://www.y2mate.com/
www.y2mate.com

آموزش دانلود رایگان از یوتیوب : ربات تلگرام youtube@

ربات تلگرام youtube@ زمان زیادیست که کار میکند و به رایگان میتوانید تمامی فیلم های یوتیوب را در آن با هر کیفیتی دانلود کنید. در این ربات باید آدرس فیلم را در اون پیست کنید سپس انتخواب کنید با چه کیفیتی میخواهید ویدیو را دانلود کنید که بیش از 15 فرمت در آن وجود دارد سپس چند لحظه صبر کنید ربات فیلم را دانلود کند و سپس برای شما آپلود کند ، اکنون میتوانید آنرا دانلود کنید.

ربات youtube
ربات youtube@

یوتیوب بسیار معروف است و کسانی که در اون فیلم منتشر میکنند دوست دارند که ویدیو آنها را در یوتیوب ببینید زیرا در اواسط ویدیو تبلیغاتی برای شما نمایش داده میشود که تنها بعد از 5 ثانیه میتوانید آنرا ببنیدید و ادامه ویدیو را ببینید ، این تبلیغات درآمد اصلی یوتیوبر ها است و برای حمایت از اونها پیشنهاد میکنیم چشمتان را به 5 ثانیه تبلیغ ببنید و آنرا در یوتیوب ببینید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *