آموزش ثبت نام در نوبیتکس

در مقاله آموزش ثبت نام در نوبیتکس همراه ما باشید ، صرافی های زیادی برای خرید و فروش ارز دیجیتال وجود دارند که در بین آنها صرافی هایی برای ترید و نوسان گیری بدون کارمزد نیز وجود دارد مخصوصا در این دنیا که کم کم ارز های دیجیتال حاکمیت را به دست میگیرند ، در این مقاله آموزش ثبت نام در یک صرافی ایرانی به نام نوبیتکس که از صرافی خارجی کوینکس آمده شرح میدهیم ، با گیم پوینت همراه باشید.

ثبت نام در نوبیتکس
ثبت نام در نوبیتکس

دانلود نوبیتکس

نرم افزار نوبیتکس تنها برای اندروید ساخته شده و کاربران آی او اس میتوانند از وبسایت اقدام کنند ، شما میتوانید با دو روش در نوبیتکس ثبت نام کنید ، سایت و نرم افزار ، برای دانلود نرم افزار nobitex میتوانید روی دکمه های زیر کلیک کنید تا مستقیم از نرم افزار کافه بازار و مایکت آنرا دانلود کنید.

دانلود نوبیتکس
دانلود نوبیتکس

آموزش ثبت نام در نوبیتکس

برای ثبت نام در نوبیتکس ابتدا وارد بخش حساب شوید و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید ، 3 عدد فیلد برای شما باز میشود که باید در یکی ایمیل و در دیگری رمز عبور انتخواب کنید ، همچنین میتوانید در فیلد سوم یعنی کد دعوت برای کسب 15 درصد سود از معاملات خود از کد 669321 استفاده کنید.

در آخر روی گزینه قبول شرایط و قوانین کلیک کرده و دکمه ثبت نام را بزنید ، البته میتوانید با اکانت جیمیل خود در گوگل هم تنها با یک دکمه مراحل ثبت نام را انجام دهید.

ثبت نام در نوبیتکس
ثبت نام در نوبیتکس

احراز هویت

بعد از ثبت نام نوبت به احراز هویت است که بسیار ساده است و اگر در روز انجام دهید ، در همان روز احراز هویت شما تایید میشود. برای احراز هویت باید در وبسایت nobitex وارد حساب کاربری که در بخش قبل ساختید شوید و در سمت چپ صفحه روی گزینه احراز هویت کلیک کنید.

احراز هویت
احراز هویت

نکته مهم

کسانی که در حوزه ارز های دیجیتال سر رشته دارند میدانند که صرافی های بزرگ خارجی بوده که هک شوند و صرافی مجبور به پرداخت بخشی از پول کاربران شده باشد ، در این بین توصیه میشود در صورتی که میخواهید ارزی را برای بلند مدت خریداری کنید(هولد کنید) ، در صرافی موردنظر خود نگه داری نکنید (منظور ما تمامی صرافی های ارز دیجیتال است) و به کیف پول ارز دیجیتال خود که میتواند در گوشی ، کامپیوتر ، هارد ، کیف پول های فیزیکی و… باشد انتقال دهید. هرچند تا به حال نوبیتکس هک نشده است.

nobitex یک صرافی ایرانی است که در آن میتوانید به ترید ارز های دیجیتال و هولد آنها بپردازید ، در این صرافی میتوانید ریال و تومان را به ارز دیجیتال و یا ارز دیجیتال را به ریال و تومان تبدیل کنید.

این کد را در هنگام ثبت نام وارد کرده و 15 درصد سود از معاملات خود در نوبیتکس دریافت کنید : 669321

 نوبیتکس
نوبیتکس

این بود از آموزش ثبت نام در این صرافی. نظرات خودتون رو برامون بنویسید و یادتون نره لینک این مقاله رو به اشتراک بگذارید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *