استخراج شیبا

در این مقاله روشی بسیار ساده و در چند مرحله به شما آموزش میدهیم که با استفاده از آن به سادگی میتوانید ارز هایی مانند شیبا ، دوج کوین و ارز های دیگه رو استخراج کنید و تنها کار شما دانلود نرم افزار مخصوص به آن است. استخراج شما در این روش تنها با استفاده از کامپیوتر یا لب تاب و سیستم عامل ویندوز امکان پذیر خواهد بود و این کار با استفاده از CPU یا GPU سیستم شما انجام میشود.

باید توجه داشته باشید که شما میتوانید حتی با کامپیوتر و لب تاب های قدیمی هم به استخراج ارز های دیجیتال بپردازید. قبل از هر چیزی باید بدانید که استخراج چیست؟

shiba inu

اسخراج چیست؟

استخراج یا ماینینگ ارز دیجیتال به فرایند تایید تراکنش‌ها در شبکه می‌گویند که با تولید سکه جدید همراه است و با CPU، کارت گرافیک یا ای‌سیک انجام می‌شود.

CPU همان پردازنده شما یا مغز کامپیوتر شماست که عملیات پردازش را در سیستم شما انجام میدهد و GPU یا کارت گرافیک وظیفه پردازش تصاویر را بر عهده دارد. در این روش ما تنها از این دو مورد استفاده میکنیم.

در واقع ماینرها یا استخراج‌کنندگان این وظیفه را به عهده دارند. تراکنش‌ها در شبکه‌های ارز دیجیتال می‌توانند شامل انتقال سکه‌ بین افراد مختلف، ایجاد قراردادهای هوشمند و انواع مختلف دیگری باشند. تراکنش‌ها پس از اعتبارسنجی توسط مشارکت‌کنندگان شبکه که نود (node) خوانده می‌شوند، برای پردازش و ثبت شدن در بلاک چین باید پردازش شوند.

از آنجا که هیچ نهاد مرکزی وجود ندارد که بتواند فرایند پردازش تمامی تراکنش‌ها را به تنهایی و با ضریب اطمینان بسیار بالا انجام دهد، استخراج‌کنندگان کامیپوترها و دستگاه‌های محاسباتی مخصوص خود را در اختیار شبکه قرار می‌دهند تا به انجام این فرایند کمک کنند.

shiba inu
استخراج

استخراج شیبا و دوج کوین

بریم سر اصل مطلب و آموزش استخراج شیبا ، دوج گوین و هر ارز دیگری ، تنها با استفاده از یک نرم افزار ، اینترنت و سیستم شما. قبل از هر چیزی برای دانلود نرم افزار unMineable Miner که با استفاده از آن باید به استخرج بپردازید وارد سایت آن یعنی unmineable.com شوید.

در این قسمت وارد بخش Download شوید و بسته به نیاز یکی از دو نسخه موجود از نرم افزار را دانلود کنید.

بعد از دانلود وارد نرم افزار جدیدی که در قسمت دسکتاپ شما ظاهر شده با نام unMineable Miner کلیک کنید. (اینترنت روشن باشد)

استخراج shiba inu
سایت نرم افزار

صفحه ای برای شما باز میشود که در آن باید دکمه Continue کلیک کنید. دقت داشته باشید که برای استخراج باید سیستم شما به اینترنت متصل باشد.

استخراج shiba inu
استخراج shiba inu

بعد از آن باید انتخواب کنید که CPU (پردازنده) شما عملیات پردازش را انجام دهد یا GPU (کارت گرافیک) در این خصوص به علت اینکه CPU ها برای پردازش این عملیات ساخته شده اند و هسته کارت گرافیک این توان را ندارد بهتر است با استفاده از CPU عملیات استخراج را انجام دهید.

بعد از انتخواب سخت افزار استخراج روی Next کلیک میکنیم.

استخراج shiba inu
استخراج shiba inu

در این قسمت شما ارز مورد نظر را برای استخراج انتخواب میکنید و در پایین آن باید آدرس کیف پول خود را برای برداشت انتخواب کنید. دقت داشته باشید که میتوانید با وارد کردن کد زیرمجموعه گیری از هر پاداش استخراج خود 0.25% بیشتر پاداش دریافت کنید و برای برداشت که کارمزد 1% دریافت میشود میتوانید آنرا به 0.75% کاهش دهید که این موارد با توجه به حداقل برداشت ها بسیار مهم است.

برای وارد کردن کد زیرمجموعه گیری میتوانید روی متن آبی رنگ I have a referral code کلیک کنید و برای از کد y871-z41y برای شیبا و کد buux-8l19 برای دوج کوین استفاده کنید.

استخراج shiba inu
استخراج shiba inu

استخراج شما شروع میشود ، در این قسمت شما میتوانید مقدار استخراج شده ، مقدار پرداخت شده ، آدرس کیف پول ، حداقل برداشت ، مقدار هش ریت را ببینید و همچنین با کلیک روی دکمه سبز رنگ پایین صفحه استخراج را شروع کنید. هر ارزی که استخراج میکنید ، دارای حداقلی برای برداشت است.

استخراج shiba inu
استخراج shiba inu

افزایش مقدار استخراج

بعد از شروع استخراج نرم افزار unMineable Miner تنها بخشی از CPU شما را درگیر خواهد کرد و شروع به استخراج میکند و در این بین شما حتی میتوانید به وب گردی و بازی کردن بپردازید اما اگر میخواهید مقدار بیشتری از ارز های موجود را استخراج کنید و کاری با سیستم ندارید میتوانید با کلیک روی آیکون چرخ دنده وارد تنظیمات نرم افزار شوید و در قسمت Select your mining intensity گزینه High را انتخواب کنید.

با این کار از تمامی قدرت CPU شما برای استخراج انجام میشود و قدرت استخراج شما نیز بیشتر میشود و در نتیجه مقدار بیشتری پاداش دریافت میکنید.

افزایش مقدار استخراج shiba inu
افزایش مقدار استخراج shiba inu

این بود از آموزش استخراج شیبا ، دوج کوین ، بیت کوین و… با استفاده از کامپیوتر و یا لب تاب.

خوشحال میشیم در پایین صفحه نظراتتون رو برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *