ترینر بازی God of War 2018

ترینر بازی God of War 2018

تنها چند روز بعد از انتشار نسخه PC گاد آف وار 2018 که نسخه چهارم از این بازی میشود ترینر آن منتشر شد که برای شما عزیزان قرار دادیم ، همچنین قابلیت های فراوانی که میتوانید در این ترینر استفاده کنید بسیار ساده هستند و تنها با یک دکمه انجام میشوند. برای دانلود رایگان ترینر و آموزش نصب آن در ادامه همراه با گیم پوینت باشید.

ترینر بازی God of War 2018
ترینر بازی God of War 2018

نحوه استفاده از ترینر

ابتدا بازی را اجرا کنید و سپس نرم افزار ترینر را اجرا کنید. مهم نیست در کدام بخش از بازی از ترینر استفاده میکنید و یا از چه کرکی برای بازی استفاده میکنید. این ترینر در نسخه اورجینال هم قابل استفاده است.

برای دانلود ترینر God of War 2018 در پایین صفحه روی دکمه سبز رنگ دانلود کلیک کنید.

ترینر بازی God of War 2018
ترینر بازی God of War 2018

دانلود ترینر

روی دکمه سبز رنگ برای دانلود کلیک کنید. استفاده از ترینر بسیار ساده است تنها کافیست ترینر را دانلود و در هنگام اجرای بازی آنرا اجرا کنید و قابلیت های آنرا به سادگی و تنها با استفاده از چند دکمه فعال و غیر فعال کنید.

قابلیت های ترینر : با زدن گزینه ها روی نرم افزار ترینر یا زدن شماره های کیبورد قابلیت ها را فعال کنید

Num 1 – حالت خدا/نادیده گرفتن بازدیدها
Num 2 – سلامتی نامحدود
Num 3 – خشم بی نهایت
Num 4 – پیکان بی نهایت
Num 5 – Skills Instant Cooldown
Num 6 – کاردستی را نادیده بگیرید/نیازهای ارتقاء
Num 7 – تنظیم سرعت بازی
Num 8 – یک ضربه بی حس کردن

Num 9 – یک ضربه کشتن
Num 0 – ضرب کننده خسارت
Num . – ضریب دفاعی

Ctrl+Num 1 – Hacksilver را ویرایش کنید
Ctrl+Num 2 – ضریب هکس سیلور
Ctrl+Num 3 – ویرایش XP
Ctrl+Num 4 – XP Multiplier

ترینر god of war 4
god of war 4

داستان بازی

ماموریت اصلی کریتوس و آترئوس در داستان بازی God of War 2018 حمل خاکستر فی (Faye) به بلندترین قله در جهان نورس و پخش آن در این بلندی است. کریتوس ابتدا برای ارزیابی میزان آمادگی آترئوس او را به شکار برد. بعد از کمی گشت و گذار و شکار یک گوزن، آن‌ها با یک ترول روبرو شدند. این دو طی مبارزه‌ای با ترول پیروز شدند اما بعد از این نبرد کریتوس پی برد که آترئوس آمادگی لازم برای سفر را ندارد چرا که پسرش قادر به کنترل خشم خود نبود و به بدن آن ترول مدام خنجر می‌زد، در حالی که او مرده بود.

هنگام بازگشت به خانه، غریبه‌ای به طور سرزده به خانه‌ی آن‌ها آمد و کریتوس را طلب کرد. کریتوس وقتی بیرون آمد با فردی روبرو شد که به نظر کریتوس را می‌شناخت و مدام او را سرزنش می‌کرد. آن‌ها با هم درگیر شدند و مرد غریبه قدرت شگفت‌انگیزی از خود نشان داد و همین طور مشخص شد که او دردی را حس نمی‌کند و یک رویین‌تن است. در مبارزه‌ای چالش‌برانگیز در نهایت کریتوس پیروز شد و با شکستن گردن آن مرد، ظاهرا او را کشت.

بعد از این مبارزه کریتوس نظرش در مورد ماندن در خانه عوض شد و سفر خود را همراه با پسرش شروع کرد. در طول مسیر و در پی شکار کردن یک گراز، آن‌ها به یک زن جادوگر مرموز رسیدند. این جادوگر به کریتوس و آترئوس در رسیدن به مقصدشان کمک کرد و آن‌ها را به جهان الف‌هایم برد، اما خودش وقتی وارد این دنیا شد به دلایل نامعلومی بلافاصله به جهان پیشین کشانده شد.

پدر و پسر به مکانی رسیدند که مرد غریبه همراه با دو مرد دیگر در حال سوال کردن از یک زندانی بودند و جایگاه کریتوس را از او طلب می‌کردند. آن‌ها جواب سوالات خود را نگرفتند و آنجا را ترک کردند. وقتی کریتوس و پسرش به سوی فرد زندانی رفتند مشخص شد که او میمیر، خدای دانش نورس است که توسط اودین سال‌ها در درختی زندانی شده است. میمیر به آن دو گفت که بلندترین قله در تمام نورس واقع در یوتون‌هایم است و همچنین هویت مرد غریبه و دو همراه او مشخص شد، مرد غریبه بالدر پسر اودین، و دو همراه او مگنی و مودی، پسران ثور بودند. میمیر که حدود صد سال زندانی بود و توسط اودین شکنجه می‌شد از کریتوس خواست تا سر او را ببرد. کریتوس نیز قبول کرد و سر او را قطع کرد و برای احیای آن پیش جادوگر رفت.

گیم پوینت مرجع گیم و ابزار گیم ، دانلود انواع ترینر ، چیت ، فارسی ساز ، افزونه ، سیو بازی و… بازی ها و همچنین انواع آموزش ها و معرفی بازی های روز در دسته بندی های مختلف.

ترینر بازی God of War 2018
ترینر بازی God of War 2018

این بود از آموزش و دانلود ترینر God Of War 2018 که نسخه چهارم این بازی بود. خوشحال میشیم در پایین صفحه نظراتتون رو همراه با پیشنهاد ها و سوالاتتون برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *