دانلود ترینر Sifu

اگر طرفدار بازی های سبک مبارزه ای هستید بهترین بازی برای شما بازی sifu است. در این بازی شما میتوانید مانند یک کنگ فو کار حرفه ای که تنها فکرش انتقام است مبارزه کنید. در ادامه نیز میتوانید ترینر این بازی جذاب را با کلیک روی دانلود ترینر Sifu دانلود کنید. بازی سیفو یا Sifu با انتشار خود بسیار هایپ شد و محبوبیت بسیاری پیدا کرد (حداقل به مدت محدودی) شما در این بازی باید انتقام بگیرید و با سبک بازی و حرکات کنگ فو از بازی لذت ببرید.

دانلود ترینر Sifu
دانلود ترینر Sifu

نحوه استفاده از ترینر

  1. ابتدا بازی مورد نظر را اجرا کنید.
  2. سپس ترینر را اجرا کنید. ترینر معمولاً یک برنامه کوچکی است که تغییراتی در بازی اعمال می‌کند و امکانات اضافی به شما ارائه می‌دهد.
  3. ترینر ممکن است ویژگی‌هایی مانند پول بی‌نهایت، سلاح‌های نامحدود یا دیگر ویژگی‌های بازی را تغییر دهد.

مهم نیست در کدام بخش از بازی از ترینر استفاده میکنید و یا از چه کرکی برای بازی استفاده میکنید. این ترینر در نسخه اورجینال هم قابل استفاده است.

دانلود ترینر Sifu

برای دانلود ترینر این بازی جذاب روی دمنه سبز رنگ در پایین کلیک کنید ، در ادامه نیز میتوانید قابلیت های ترینر را مشاهده کرده و آموزش نصب و اجرا را ببینید.

قابلیت های ترینر شامل :

شماره 1 روی کیبورد – حالت خدا / نادیده گرفتن بازدیدها
شماره 2 روی کیبورد – سلامتی بی نهایت
شماره 3 روی کیبورد – دفاع بی نهایت
شماره 4 روی کیبورد – فوکوس بی نهایت
شماره 5 روی کیبورد – ویرایش سن
شماره 6 روی کیبورد – تعداد مرگ و میر را ویرایش کنید
شماره 7 روی کیبورد – ویرایش XP
شماره 8 روی کیبورد – ویرایش امتیاز
شماره 9 روی کیبورد – دفاع آسان برک
شماره 0 روی کیبورد – کشتن آسان
شماره – ضرب کننده خسارت
Num + – ضریب دفاعی

Ctrl+Num 1 – سرعت پخش را تنظیم کنید
Ctrl+Num 2 – سرعت بازی را تنظیم کنید

ترینر Sifu
ترینر Sifu

راهنمای نصب و فعال سازی

برای نصب ترینر فایل را دانلود کرده و از حالت .zipخارج کنید.

نیاز به کپی پیست در محل نصب بازی نیست ، ابتدا بازی را اجرا کرده و سپس ترینر را اجرا کنید.

“سلامت بی نهایت”: وقتی فعال شود، سلامت کاهش نمی یابد.
“دفاع بی نهایت”: زمانی که آسیب دریافت می کنید اثر می گذارد.
“تمرکز بی نهایت”: هنگامی که فعال می شود، می توانید از مهارت ها استفاده کنید حتی اگر تمرکز ندارید. پس از استفاده از یک مهارت، نوار فوکوس شما روی حداکثر تنظیم می شود.
“ویرایش سن”: حداقل سن 20 سال است.
“Easy Break Defense”: هنگامی که فعال می شود، می توانید دفاع دشمنان را در دو ضربه بشکنید.
“کشتن آسان”: هنگامی که فعال می شود، می توانید دشمنان را در دو ضربه بکشید.

ترینر Sifu
ترینر Sifu

داستان بازی

داستان بازی حول یک پسر بچه اتفاق میافتد که پدرش توسط یکی از شاگردان ترد شده اش کشته میشود و شخصیت اصلی بازی نیز میمیرد اما توسط یک طلسم میتواند احیا شده و به زندگی برگردد. شخصیت اصلی بازی قصد انتقام مرگ پدرش را دارد و باید از 5 نفر که در مرگ در او دست داشتن انتقام بگیرد. 8 سال تمرین میکند و مهارت ها را بسیار عالی آموزش میبیند ، در هنگام شروع انتقام دارای 20 سال سن است و هر کدام از 5 شخصیتی که پدر او را کشته بودند دارای گروهی محافظ مختص به خود هستند.

نحوه جان شما با بازی های دیگر متفاوت است و با استفاده از طلسمی که گفتیم کار میکند هر بار که شما میمیرید سنتان افزیش میابد و همچنین تنها تا 70 سالگی عمر میکنید. البته با استفاده از ترینر که در بالا میتوانید دانلود کنید میتوانید نامیرا شوید.

ترینر Sifu
ترینر Sifu

چند نکته جالب در بازی

بازی sifu دارای نکاتی بسیار جالب است که متفاوت با بازی های دیگر است و در ادامه چند عدد از آنها را به شما معرفی میکنیم…

تمرین در بازی

میتوانید قبل از شروع بازی با آدمک ها تمرین کنید ، هوش مصنوعی این بازی اجازه میدهد آدمک ها را تهاجمی تر یا تدافعی تر کرده و به تمرین بپردازید.

سلاح سرد

سلاح سرد به عنوان یک گزینه دائمی در دسترس نیست، اما هر وقت که آن‌ها را پیدا کردید می‌توانید نتیجه مبارزه را به نفع خود عوض کنید. چوب‌های بلند، لوله‌های فلزی، چماق و انواع تیغه را می‌توانید در بازی پیدا کنید. اما گزینه‌های بیشتری هم در بازی وجود دارند. چیزهای ساده‌ای مانند بطری یا لیوان‌های شیشه‌ای برای کوبیدن به سر دشمنان بسیار مناسب هستند. حتی اگر هیچ سلاحی در دسترس‌ نباشد می‌توانید از وسایل مختلف محیط بازی، مانند نیمکت چوبی، به عنوان سلاح استفاده کنید. 

حریف های شما

در این بازی با انواع حریف مواجه خواهید شد که هر گروه‌ از آن‌ها سبک هجومی مخصوص به خود را دارند. غیر از حریف های ضعیف و معمولی، یک دسته سرسخت‌تر هستند که مهارت و قدرت بدنی بیشتری نسبت به دسته اول دارند.

ترس

یکی از ویژگی‌های جالب بازی امکان ترساندن دشمنان است. بعضی اوقات شکست دادن یک نفر در مبارزه می‌تواند منجر به ترسیدن آخرین نفر و فرار او شود. 

ترینر Sifu
ترینر Sifu

ترفند های بازی Sifu

تمرین مداوم مثل ورزشکار شدنه: “Sifu” مثل ورزشکاریه که باید به تمرین مداوم ادامه بدی. مثل وقتی که یه ورزشکار توی باشگاه تنیس با توپ تمرین می‌کنه. تمرین‌های مکرر به تو اجازه می‌دهند تا بازی را بهتر بفهمی و تکنیک‌های بهتری بیاموزی.

هوش تاکتیکی در مبارزه: در بازی “Sifu” همیشه نباید ضربه بزنی! باید مثل یک شطرنج با حریف بازی کنی. مثل وقتی که در شطرنج نیاز به حرکت‌های استراتژیک داری. با هوش تاکتیکی می‌توانی حریفانت را با ترفند‌های مناسب تغلب کنی.

زمان‌بندی دقیق مهمه: “Sifu” مثل رقصیدن در ریتم موسیقیه. باید زمان‌بندی دقیق داشته باشی. همچنان به زمان برای پاشدن یا دفاع اهمیت بده، مثل وقتی که رقصیدن به موسیقی نیاز به ریتم داره.

استفاده از محیط: محیط اطرافت می‌تواند بهترین دوستت باشد، مثل یک آهنگساز که از تمام سازهای خود استفاده می‌کند. تو می‌توانی حریفانت را به محیط هدایت کنی و از شیوه‌های خلاقانه‌ای برای پیروزی استفاده کنی.

یادگیری تکنیک‌های جدید مثل تعلیم یک هنر: “Sifu” مثل یادگیری یک هنر مارشال است. هر تکنیک جدیدی که یاد می‌گیری، مثل یادگیری یک حرکت جدید در هنر مارشال. از مربی خود یاد بگیر و تکنیک‌های جدید را به تدریج به ترکیب حرفه‌ایت اضافه کن.

ترینر بازی Sifu
دانلود ترینر Sifu

این بود از دانلود رایگان ترینر بازی Sifu ، داستان و نکات جالب بازی برای کاربران وبسایت گیم پوینت ، خوشحال میشیم در پایین صفحه نظراتتون رو برامون به شتراک بگذارید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *