بهترین پیشنهاد روز کارگر (2022): تلفن، تبلت، اجاق پیتزا

ممکن است بگویید روز کارگر آغاز غیر رسمی پاییز است، اما من همیشه آن را شروع غیررسمی فصل خرید تعطیلات می دانم. این به نوعی مانند گرم کردن رویداد اصلی است که جمعه سیاه است – ممکن است هنوز کل لیست خرید تعطیلات خود را حذف نکنید، اما این معاملات اولیه روز کارگر ممکن است مراقب آن دسته از جوراب‌ها باشد.

بهترین پیشنهاد روز کارگر

روز کارگر در روز دوشنبه، 5 سپتامبر، در ایالات متحده است، و این احتمال وجود دارد که برخی از اقلام این لیست تخفیف های بهتری را در تعطیلات آخر هفته سه روزه ببینند. اینها هنوز هم برخی از معاملات عالی در مورد برخی از محصولات مورد علاقه ما که توسط WIRED تست شده است. ما یک داستان جداگانه در مورد فروش مورد علاقه خود در روز کارگر در فضای باز داریم، و شما می توانید انتظار داشته باشید که در آخر هفته طولانی محصولات بیشتری را مشاهده کنید.

به روز شده در 1 سپتامبر: ما این داستان را با معاملات فعلی، از جمله تجهیزات اپل و گوگل و همچنین اجاق پیتزای مورد علاقه خود، به روز کرده ایم.

پیشنهاد ویژه برای خوانندگان Gear: a اشتراک 1 ساله WIRED با 5 دلار (25 دلار تخفیف). این شامل دسترسی نامحدود به WIRED.com و مجله چاپی ما است (اگر مایل باشید). اشتراک ها کمک می کند تا کارهایی که هر روز انجام می دهیم تامین شود.

اگر چیزی را با استفاده از پیوندهای موجود در استوری های ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. این به حمایت از روزنامه نگاری ما کمک می کند. بیشتر بدانید.

تخفیف های گوشی های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها

بهترین پیشنهاد روز کارگر
بهترین پیشنهاد روز کارگر

Pixel 6A (8/10، WIRED توصیه می‌کند) مدت زیادی است که عرضه نشده است، اما در حال حاضر 50 دلار کاهش یافته است. این یک قیمت فوق العاده برای گوشی هوشمند مورد علاقه ما است. این پیکسل برخی از بهترین عملکردها را نسبت به پول دارد، به این معنی که می‌توانید همه برنامه‌ها و بازی‌های مورد علاقه خود را بدون مشکل اجرا کنید. صفحه نمایش 60 هرتزی آن برای روزهای آفتابی به اندازه کافی روشن می شود، باتری به طور قابل اعتماد یک روز دوام می آورد و دوربین ها عالی هستند. این معامله در Target و Best Buy نیز موجود است.

این معامله از روز پرایم تا کنون چندین بار ظاهر شده است، اما هنوز هم برای یک پیکسل پرچمدار قیمت بسیار خوبی است (9/10، WIRED توصیه می کند). عملکردی مشابه پیکسل 6A خواهید داشت اما دوربین‌های برتر، شارژ بی‌سیم، صفحه نمایش 90 هرتزی و مواد ساخت بهتر. گوگل در ماه اکتبر جانشینی را منتشر خواهد کرد، بنابراین اگر بهترین ها را می خواهید، ارزش صبر کردن را دارد. راهنمای Google Pixel ما را برای اطلاعات بیشتر بخوانید. این قیمت در Target و Best Buy مطابقت دارد.

اگر می خواهید تا حد امکان صرفه جویی کنید، این یک گوشی اندرویدی عالی دیگر است (8/10، WIRED توصیه می کند). مزایایی مانند صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED با نرخ به روز رسانی 120 هرتز، عملکرد مناسب و عمر باتری بیش از یک روز دریافت می کنید. چهار ارتقاء سیستم عامل و پنج سال به روز رسانی امنیتی دریافت خواهد کرد، بنابراین مدت زمان زیادی برای شما دوام خواهد آورد.

آی پد مینی با مداد

انتظار می‌رود اپل آی‌پد جدید خود را در رویداد ۷ سپتامبر معرفی کند، اگرچه این اعلامیه می‌تواند به رویداد جداگانه‌ای در اکتبر منتقل شود. انتظار می‌رود آی‌پد نسل دهم جدید دارای شارژر USB-C، طراحی مشابه آی‌پد ایر جدید و پردازنده قدرتمندتر باشد. ارزش آن را دارد که منتظر بمانیم تا ببینیم چه چیزی جدید است، اما این نیز مانع از این نمی‌شود که نسل نهم آی‌پد (8/10، WIRED توصیه می‌کند) یک صفحه خارق‌العاده باشد. اگر در حال حاضر به یک iPad جدید نیاز دارید و بودجه شما کم است، این یک معامله خوب است. می‌توانید لوازم جانبی را گیر بیاورید که می‌تواند تجربه کاربر را حتی بهتر کند. این معامله در Best Buy مطابقت دارد.

این بهترین معامله ای است که ما در Chromebook مورد علاقه خود ردیابی کرده ایم. طراحی 2 در 1 جابجایی بین کار و بازی را آسان می کند و به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند اکثر کارهای متوسط ​​را انجام دهد. این به ویژه برای دانش آموزان خوب است، به شرطی که به راحتی در مرورگر کروم کار کنند.

Samsung Galaxy Tab S7 FE

یک تبلت اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ می خواهید؟ این مدل سامسونگ مناسب است و دارای قلم S Pen است که به صورت مغناطیسی به پشت تخته سنگ می چسبد. این صفحه نمایش LCD واضح و روشن، بلندگوهای بسیار عالی و بهترین پنجره پشتیبانی نرم افزار در میان تبلت های اندرویدی دارد. متاسفانه جک هدفون وجود ندارد. من نسخه LTE را تست کردم و عملکرد آن را کمی لکنت دیدم، اما این مدل فقط وای فای پردازنده بهتری دارد و باید بسیار نرم‌تر کار کند.

اگر اهمیتی برای صفحه نمایش کمی کوچکتر ندارید، Tab S8 جدیدتر عملکرد بسیار بهتری را برای شما به ارمغان می آورد، بنابراین همه بازی ها در این صفحه نمایش LCD 11 اینچی با فرکانس 120 هرتز احساس نرمی خواهند داشت. همچنین دارای یک قلم S Pen است، دارای بلندگوهای ستاره ای است و برای مدت طولانی از طریق به روز رسانی نرم افزار پشتیبانی می شود.

معاملات بازی، پخش جریانی و تلویزیون

هارد دیسک قابل حمل SanDisk

این هارد دیسک معمولا بیش از 130 دلار قیمت ندارد، اما این تخفیف 20 دلاری آن را کمتر از آنچه در ماه های اخیر دیده بودیم، کاهش می دهد. نسخه 2 ترابایتی نیز به فروش می رسد، اگرچه قیمت آن بر اساس هزینه معمول آن کمتر وسوسه انگیز است. این هارد دیسک های مقاوم هم بادوام و هم قابل حمل هستند. آنها برای عکاسان و فیلمبردارانی که نیاز به پشتیبان گیری از فیلم در میدان دارند، عالی هستند، به خصوص که سرعت خواندن و نوشتن فوق العاده سریع است. در راهنمای بهترین ذخیره سازی قابل حمل ما بیشتر بخوانید.

این هدست بی سیم در چند طرح رنگی موجود است و همه آنها به فروش می رسد. پشتیبانی از اتصال بی سیم در رایانه شخصی، نینتندو سوییچ، iOS، اندروید، PS4 و PS5 وجود دارد. میکروفون داخلی و عمر باتری 18 ساعته مناسب است، و اگرچه کیفیت صدا شگفت انگیز نیست، پیدا کردن اتصال بی سیم قابل اعتماد با این قیمت دشوار است. این معامله در Target، Best Buy، و Walmart مطابقت دارد. راهنمای بهترین هدست های بازی بی سیم ما را برای اطلاعات بیشتر بخوانید.

معاملات مربوط به سرویس‌های پخش اغلب اتفاق نمی‌افتد، و این برای پیشنهادهایی که شامل مشتریان فعلی می‌شود، دو برابر می‌شود. این طرح با تبلیغات نیز با قیمت 70 دلار (معمولاً 120 دلار) به فروش می رسد. این قیمت فقط برای سال اول اعمال می‌شود، و می‌خواهید تمدید خودکار را خاموش کنید تا از هزینه‌های تمام‌قیمت بعدی جلوگیری کنید. HBO Max تعداد زیادی سریال اصلی خوب به اضافه مجموعه وسیعی از فیلم ها دارد. در راهنمای ما درباره بهترین خدمات پخش جریانی بیشتر در مورد آن بخوانید.

معاملات خانه و تشک

iRobot Roomba j7 Plus

این یک قیمت عالی برای جاروبرقی ربات مورد علاقه ما است. J7+ به این دلیل که مهارت های ناوبری بهتری نسبت به رقبای خود دارد، رتبه اول را به دست آورد. به غیر از سطل خود خالی‌شونده، ما همچنین فضای ذخیره‌سازی برای برس‌های اضافی و سایر لوازم جانبی که به راحتی در جای خود قرار نمی‌گیرند را دوست داریم. نکات ما را در مورد استفاده حداکثری از خلاء ربات خود بخوانید.

Eufy 30C اغلب به فروش می‌رسد، اما این معامله‌ای را که دیده‌ایم شکست می‌دهد. Eufy متعلق به Anker است، و اگرچه این مدل در لیست ما از بهترین جاروبرقی‌های روباتی نیست، این برند به طور کلی قابل اعتماد است و ما قبلاً از وکیوم‌های ارزان قیمت آن خوشمان آمده بود. 30C فاقد نقشه برداری هوشمند است و برای تشخیص اینکه از چه مناطقی باید اجتناب کرد به نوارهای مرزی متکی است. شاید باهوش ترین ربات نباشد، اما قیمت آن بسیار در دسترس تر است.

این همان معامله ای است که در اوایل سال جاری در روز پرایم دیدیم. همانطور که در بررسی ما ذکر شد (7/10، WIRED توصیه می کند)، این نمایشگر کوچک هوشمند برای یک میز خواب یا میز انتهایی بهتر از پیشخوان آشپزخانه مناسب است. Nest Hub یک مزیت بزرگ نسبت به رقبای خود دارد و آن اینکه دوربین ندارد. اگر فکر چسباندن یک کره چشم متعلق به گوگل در اتاق خوابتان به شما هبی جیبی می دهد، این انتخاب خوبی است. می‌توانید تقریباً هر چیزی را از Google Assistant بپرسید و از آن برای کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند خود نیز استفاده کنید. همچنین می‌توانید در Google Nest Hub Max صرفه‌جویی کنید میکند دوربین داشته باشید (این امکان تماس های ویدیویی را فراهم می کند). هر دو معامله Nest Hub و Nest Hub Max با قیمت Best Buy مطابقت دارند.

تشک

کد را وارد کنید LDSALE200 در تسویه حساب برای دیدن تخفیف این معامله بسیار استاندارد است و چندین بار در طول سال ارائه می شود. هلیکس Midnight Luxe بهترین تشکی است که ما آزمایش کرده ایم. این اثر گلدی‌لاک را دارد – نه خیلی سخت، نه خیلی نرم – بنابراین مهم نیست که چقدر دوست دارید بخوابید، باید خوب کار کند. دو بالش هم دریافت می کنید.

کاسپر دومین تشک هیبریدی مورد علاقه ما است. هیبریدها در مقایسه با مدل های تمام فوم برای اکثر افراد مناسب تر هستند. این تخفیف بسیار استاندارد است و در مقایسه با هلیکس بالا کمی مقرون به صرفه تر است. در راهنمای بهترین تشک ما درباره این توصیه ها و سایر توصیه ها بیشتر بخوانید.

معاملات هدفون و فضای باز

Apple Airpods Max

چند بار شاهد کاهش قیمت AirPods Max (8/10، WIRED Recommends) به این پایین بوده‌ایم، اما این معامله اغلب اتفاق نمی‌افتد. علیرغم MSRP شگفت انگیز، این هدفون ها بهترین هدفون حذف نویز هستند. آنها کیفیت صدای عالی و حذف نویز دارند، اگرچه برای هر کسی که آیفون دارد مناسب است.

وقتی نوبت به ایجاد تعادل بین هزینه و ویژگی‌ها می‌رسد، Google Pixel Buds A-Series (8/10، WIRED توصیه می‌کند) کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. آن‌ها در راهنمای ما برای بهترین هدفون‌های بی‌سیم، بالاترین نقطه را دارند. ما عمر باتری را دوست نداریم، و با وجود نداشتن برخی زنگ‌ها و سوت‌های همراه با هدفون‌های گران‌تر، اینها هنوز هم ارزش زیادی دارند. آنها می توانند به طور خودکار به بسیاری از تلفن های اندرویدی متصل شوند و در برابر تعریق مقاوم هستند. این قیمت روی کیک است.

ما واقعاً Sony LinkBuds را دوست داریم (8/10، WIRED توصیه می کند). آنها چند ماهی است که در بازار هستند، و جزو بهترین هدفون های بی سیم هستند، به خصوص اگر زمانی که بیرون از خانه هستید اغلب از جوانه ها استفاده می کنید. دلیلش این است که آنها به شما اجازه می‌دهند صدای محیط اطرافتان را خیلی بهتر از اکثر هدفون‌ها بشنوید، به این معنی که می‌توانید هنگام دویدن یا دوچرخه‌سواری در فضای باز، ترافیک را بشنوید. برای اطلاعات بیشتر، راهنمای بهترین هدفون های بی سیم ما را بررسی کنید.

Solo Stove Pi Oven

اجاق گاز Solo Pi (8/10، WIRED توصیه می کند) فر پیتزا مورد علاقه ما است. ما طراحی را چه از نظر زیبایی شناسی و چه از نظر کاربردی دوست داریم. فضای زیادی را اشغال نمی کند و قسمت بالای فر به عنوان یک سطح صاف پخت و پز عمل می کند. بزرگترین عیب قیمت است. این معامله تخفیف های قبلی را 50 دلار شکست می دهد. اطلاعات بیشتر در مورد آن و توصیه های اضافی را در راهنمای بهترین اجاق های پیتزا بخوانید.

معمولاً گرفتن 10 دلار از این اسپیکر بسیار آسان است، اما تخفیف 30 دلاری با بهترین معامله ای است که دیده ایم. کلیپ 4 سنگ ها به لطف کارابین داخلی آن، به راحتی می توانید آهنگ های خود را در حین اسکیت سواری یا دیسک گلف همراه کنید. با وجود اندازه کوچک، کیفیت صدا به طرز شگفت آوری خوب است. دکمه‌های آنبورد به شما امکان می‌دهند موسیقی را کنترل کنید، و بدنه در برابر گرد و غبار و آب مقاومت می‌کند، بنابراین روزهای ساحلی مشکلی ایجاد نخواهند کرد. این یکی از بهترین بلندگوهای بلوتوثی است که ما آزمایش کرده ایم.

برای دریافت این معامله که تا 5 سپتامبر ادامه دارد، نیازی به کد کوپنی نیست. کیسه‌های خشک، کیسه‌های فشرده و بسته‌های دنده همه در فروش هستند. کیسه خشک زباله 30 دلاری (10 دلار تخفیف) مخصوصاً برای مرتب نگه داشتن محل کمپینگ و حداقل ردپای شما بدون استفاده از کیسه های پلاستیکی مفید است.

صفحات فروش در اوایل روز کارگر

اگر می‌خواهید فروش را برای خودتان بررسی کنید، چند فروشگاه وجود دارد که معاملات اولیه روز کارگر را ارائه می‌دهند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *