ویژگی اپل واچ جدید

ویژگی اپل واچ جدید : اگر تو داری اپل واچ در آیفون، بهترین ردیاب تناسب اندام است. تنها نقطه ضعف شاید (علاوه بر عمر باتری) این است که نرم افزار سلامت اپل در طول تاریخ تا حدودی کمبود داشته است. غیرعادی نیست که کاربران اپل واچ را فوراً اطلاعات خود را به نرم افزارهای مفیدتر و کاربردی تر مانند Strava یا Nike Run Club منتقل کنند. اما همه اینها می‌تواند با مجموعه‌ای از ویژگی‌های تناسب اندام جدید که در WatchOS 9 عرضه می‌شوند، تغییر کند.

اگر ویژگی‌هایی مانند اندازه‌گیری طول گام و نوسان عمودی آن‌طور که در نظر گرفته شده کار کنند، می‌توانند به راحتی اپل واچ را به بهترین ساعت دویدن و بهترین ساعت برای ورزشکاران استقامتی تبدیل کنند. این علاوه بر مجموعه ای از ویژگی های کاملاً جدید در سری 8 جدید است، مانند تشخیص تصادف و سنسور دمای بدن که به افرادی که می خواهند باردار شوند کمک می کند باروری خود را پیگیری کنند. در اینجا، تمام ویژگی‌های برتر جدید در WatchOS 9 را بررسی می‌کنیم. فراموش نکنید که برای اطلاعات بیشتر، بهترین راهنمای اپل واچ و بهترین لوازم جانبی اپل واچ را بررسی کنید.

آیا اپل واچ شما سازگار است؟

آیا ساعت شما می‌تواند WatchOS 9 را دانلود کند؟ مدل های زیر سازگار هستند:

  • اپل واچ سری 4
  • اپل واچ سری 5
  • اپل واچ SE (2020)
  • اپل واچ سری 6
  • اپل واچ سری 7
  • اپل واچ SE (2022)
  • اپل واچ سری 8
  • اپل واچ فوق العاده

شما همچنین به یک آیفون با پشتیبانی از iOS 16 نیاز دارید که شامل آیفون 8 (2017) یا جدیدتر می شود. می‌توانید خلاصه ویژگی‌های iOS 16 ما را برای دستورالعمل‌های نحوه دانلود سیستم‌عامل جدید در گوشی خود بررسی کنید.

نحوه نصب WatchOS 9

می توانید WatchOS 9 را با آیفون یا اپل واچ خود نصب کنید. هر روشی را که انتخاب کنید، باید مطمئن شوید که آیفون شما به وای فای وصل است و iOS 16 را اجرا می کند و باتری اپل واچ شما 50 درصد (حداقل) است. همچنین باید مطمئن شوید که ساعت و آیفون شما در کنار یکدیگر قرار دارند تا آنها را در محدوده خود نگه دارید.

برای به روز رسانی ساعت خود با استفاده از آیفون، آن را باز کنید اپلیکیشن اپل واچ و بر روی ضربه بزنید ساعتم برگه. سپس ضربه بزنید عمومی > به روز رسانی نرم افزار و دانلود. از آنجا، یک چرخ پیشرفت در اپل واچ خود خواهید دید که نشان می دهد به روز رسانی آغاز شده است. اگر تصمیم دارید به‌روزرسانی را مستقیماً روی Apple Watch نصب کنید، باید مطمئن شوید که ساعت به Wi-Fi متصل است. سپس در را باز کنید برنامه تنظیمات روی ساعت خود ضربه بزنید عمومی > به روز رسانی نرم افزار > نصب.

نصب WatchOS 9 ممکن است یک ساعت طول بکشد، بنابراین مطمئن شوید که در این مدت نیازی به دسترسی به ساعت هوشمند خود نخواهید داشت. اگر به آن نیاز دارید، می‌توانید انتخاب کنید که اپل واچ خود را یک شبه آپدیت کنید. وقتی اعلانی دریافت کردید که سیستم عامل جدید برای دانلود در دسترس است، روی آن ضربه بزنید امشب آپدیت کنید گزینه. سپس در آیفون خود تأیید کنید که می خواهید ساعت خود را یک شبه به روز کنید. قبل از رفتن به رختخواب، مطمئن شوید که آیفون و اپل واچ شما در طول شب در حال شارژ هستند.

ویژگی اپل واچ جدید

ویژگی اپل واچ های جدید منترشر شده

نمایش بهتر تمرین

برای بهینه سازی بهتر تمرینات، اپل اپلیکیشن Workout خود را برای نمایش آمار بیشتر به روز کرد و می توانید Digital Crown را بچرخانید تا در نماهای مختلف مانند مناطق ضربان قلب، حلقه های فعالیت، و قدرت و ارتفاع حرکت کنید. همچنین می‌توانید تمرین‌های سفارشی را با فواصل زمانی کار و استراحت، همراه با هشدارهایی برای ضربان قلب، سرعت، قدرت و آهنگ هنگام تمرین ایجاد کنید.

برنامه قطب نما

برنامه بازطراحی شده Compass اکنون یک نمای ترکیبی دارد که شامل قطب نمای آنالوگ ساده است که جهت و یاتاقان را نشان می دهد، به علاوه یک قطب نمای دیجیتال جدید. چرخاندن تاج اطلاعات ناوبری مربوطه مانند عرض جغرافیایی، طول جغرافیایی، ارتفاع و شیب را نشان می دهد. همچنین شامل ویژگی‌های جهت‌یابی جدید، مانند Waypoints و Backtrack است. روی نماد Waypoint ضربه بزنید تا یک نشانگر روی نقطه مورد نظر قرار دهید. Backtrack از داده‌های GPS استفاده می‌کند تا به کاربر نشان دهد در صورت سرگردانی و نیاز به چرخش، کجا بوده است.

معیارهای در حال اجرا عمیق

هرکسی که در حین دویدن از اپل واچ استفاده می‌کند خوشحال خواهد شد که بداند اکنون می‌توانید معیارهای جدیدی مانند زمان تماس با زمین، طول گام و نوسان عمودی را ردیابی کنید که همگی می‌توانند به بهبود فرم شما کمک کنند. می‌توانید آن‌ها را به Workout View‌های خود اضافه کنید یا در خلاصه برنامه Fitness و همچنین برنامه Health مشاهده کنید (برنامه Fitness در نهایت از iOS 16 برای آیفون‌ها در دسترس است). همچنین می‌توانید روندها و الگوها را در طول زمان ببینید.

ویژگی های تناسب اندام +

ویژگی اپل واچ جدید
ویژگی اپل واچ جدید

اگر تمرینات Fitness+ خود را با استفاده از AirPlay به جای Apple TV روی صفحه دوم (مانند تلویزیون) پخش می‌کردید، در نهایت می‌توانید ضربان قلب، کالری‌ها و نوار سوزاندن خود را در زمان واقعی روی صفحه نمایش ببینید ( اگر سازگار باشد). وقتی صحبت از معیارها شد، یک ویژگی جدید “Callouts Trainer” نیز در آمار شما گنجانده شده است – با عباراتی مانند “Hard” و “All Out!” – تا به شما کمک کند در حین ورزش سطوح شدت خود را بالا ببرید.

مراحل خواب

ردیابی خواب اکنون مراحل مختلف خواب را نشان می دهد. با استفاده از حسگر ضربان قلب و شتاب‌سنج، ساعت هوشمند شما زمانی را که در حالت REM، Core و Deep Deep قرار دارید، شناسایی می‌کند. می‌توانید این داده‌ها را هر روز صبح با استفاده از برنامه Sleep در ساعت بررسی کنید. تفکیک دقیق‌تر که شامل مواردی مانند زمان خواب، ضربان قلب و تعداد تنفس، و نمودارهای مقایسه خواب می‌شود، با برنامه Health همگام‌سازی می‌شود.

داروهای خود را ثبت کنید

داروهای خود را ثبت کنید
داروهای خود را ثبت کنید

در iOS 16، اپلیکیشن Health اکنون دارای یک برگه جدید داروها است. می توانید از آن برای ثبت داروها، ایجاد برنامه زمانی و تنظیم یادآور استفاده کنید. سپس این یادآورها در اپل واچ شما (و آیفون شما) ظاهر می‌شوند و می‌توانند لحظه‌ای که آن‌ها را می‌گیرید، با ضربه زدن روی اعلان روی ساعتتان ثبت نام کنید.

تاریخچه AFib خود را ردیابی کنید

تاریخچه AFib خود را ردیابی کنید
تاریخچه AFib خود را ردیابی کنید

اگر فیبریلاسیون دهلیزی برای شما تشخیص داده شده است، اکنون می توانید ویژگی AFib History را برای به روز رسانی هفتگی در مورد بینش های عمیق تر مربوط به وضعیت خود فعال کنید. شما می توانید تخمینی از اینکه ضربان قلب شما هر چند وقت یکبار علائم AFib را نشان می دهد و اینکه چگونه عوامل دیگری مانند ورزش، خواب و الکل بر AFib شما تأثیر می گذارد را مشاهده کنید. می‌توانید از طریق برنامه Health نیز به تاریخچه دقیق دسترسی داشته باشید – با گزینه دانلود PDF برای دادن به پزشک مراقبت‌های اولیه. به گفته اپل، این ویژگی «تعداد مجوزها و تأییدیه‌های محلی را از مقامات بهداشتی در سراسر جهان دریافت کرده است و در بیش از 100 کشور و منطقه از جمله ایالات متحده، کانادا، اروپا، هنگ کنگ، مکزیک، آفریقای جنوبی در دسترس خواهد بود. ، انگلستان و موارد دیگر.” اواخر پاییز امسال در استرالیا عرضه خواهد شد.

سنجش دما (فقط سری 8 و اولترا)

سنجش دما (فقط سری 8 و اولترا)
سنجش دما (فقط سری 8 و اولترا)

اپل واچ سری 8 با یک سنسور دما دو طرفه – یکی در پشت ساعت هوشمند نزدیک به پوست شما و دیگری در زیر نمایشگر – ویژگی جدیدی را ارائه می دهد که می تواند به تشخیص تغییرات بدن شما بسته به دمای شما کمک کند. در هنگام خواب، می تواند دمای مچ دست شما را اندازه گیری کند تا هر گونه تفاوت با دمای پایه شما را که ممکن است ناشی از بیماری یا خستگی باشد، تشخیص دهد. اگر قاعدگی خود را با استفاده از برنامه Health پیگیری کنید، “تخمین تخمک گذاری گذشته نگر” را برای کمک به برنامه ریزی خانواده و بهبود پیش بینی های دوره دریافت خواهید کرد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

نظرات بسته شده است.