هک بازی های PC

نرم افزار Cheat Engine، اغلب به عنوان CE خوانده می‌شود، یک اسکنر حافظه، ویرایشگر hex و دیباگر است که توسط (“Eric Heijnen (“Dark Byte برای پلتفرم مایکروسافت ویندوز نوشته شده است.

هک بازی های PC

در هک بازی های PC این برنامه می‌تواند به قطعات داده‌هایی که در رم(RAM) کامپیوتر شما ذخیره شده است دسترسی داشته باشد. به طور مثال شما با معرفی یک بازی به نرم افزار، این برنامه می‌تواند به تمام مقادیر داخل بازی دسترسی داشته باشد و مقدار آن‌ها را تغییر دهد. البته هر بازی که دارای نوعی حفاظت نسبت به Cheat Engine داشته باشد و بازی‌های آنلاین چند نفره، Cheat Engine روی آن‌ها کار نمی‌کند

شما تنها می‌توانید مقادیر بازی‌های آفلاین را با این نرم افزار هک کنید. شما عزیزان هم‌اکنون می‌توانید نرم افزار Cheat Engine را از وب سایت گیم پوینت دانلود نمائید.

آموزش تصویری کار با نرم افزار Cheate Engine

پس از نصب نرم افزار، بازی مورد نظر خود را اجرا کنید.( به یاد داشته باشید این بازی نباید آنلاین باشد)

سپس بازی را با کلید‌های Alt + Tab به حالت minimize در بیاورید و نرم افزار Cheat Engine را باز کنید.(برای این کار بازی را متوقف نکنید)

مطابق تصویر روی آیکون “Processes” در بالا سمت چپ کلیک نمائید.

هک بازی های PC
هک بازی های PC
هک بازی های PC

در پنجره‌ی جدیدی که باز می‌شود، بازی مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید.(اگر بازی مورد نظر خود را در لیست پیدا نکردید، شما نمی‌توانید از Cheat Engine روی این بازی استفاده کنید)(اگر بازی مورد نظر شما بازی‌های مروگر باشد، از لیست مروگری که استفاده می‌کنید را انتخاب کنید)


هک بازی های PC

مطابق تصویر مقدار متغیر مورد نظری که می‌خواهید تغییر بدهید را از داخل بازی بررسی و در داخل باکس Value در Cheat Engine وارد کنید و روی Fist Scan کلیک نمائید.


(برای مثال ما روی Call of Duty: Black Ops 2 امتحان کردیم ، در اولین مورد عدد تعداد تیر های ما که 195 بود رو نوشتیم)

اکنون در واقع نرم افزار Cheat Engine تمام متغیر‌های با مقدار 195 را در باکس سمت چپ نرم افزار Cheat Engine به شما نمایش می‌دهد که ممکن است تعداد آن‌ها به چندین هزار برسد و ممکن است فقط یک الی چهار واحد از این متغیر‌ها مربوط به تیر داخل بازی باشد. بنابراین وارد بازی شوید و به طریقی مقدار تیر را تغییر دهید.

(برای مثال ما آنرا به 185 تغییر دادیم)سپس دوباره با کلید‌های Alt + Tab بازی را به حالت minimize در بیاورید و مقدار متغیر(185) را داخل باکس Value وارد کنید و روی Next Scan کلیک نمائید.(در واقع با این کار شما تعداد متغیر‌های بدست آمده از Cheat Engine را کاهش می‌دهید تا به متغیر دقیق تیر دست پیدا کنید)(در بعضی از بازی‌ها تنها یک متغیر مختص تیر است ولی در بعضی از بازی‌ها ممکن است به ۶ واحد نیز برسد)

4

همانطور که در تصویر می‌بیند تعداد متغیر‌ها از چندین هزار 2 تا اصلی رسید که با متن سبز مشخص شده اند . اکنون مطابق تصویر تمامی آن‌ها را انتخاب کرده و با کلیک راست و انتخاب گزینه “Add selected addresses to the addresslist” متغیر‌ها را به لیست آدرس‌ها اضافه می‌کنیم.(توجه داشته باشید که اگر باز هم تعداد متغیر‌ها بیشتر از چند واحد بود مرحله ۶ را باز تکرار کنید تا به یک الی شش متغیر برسید)


5

سپس تعداد متغیر ها به باکس پایین میایند برای اینکه بعد از تغییر بازی آنرا به حالت اول بر نگرداند ضربدر کنار آنهارا فعال کنید.


سپس در قسمت Value روی عدد آنها دوبار کلیک چپ انجام بدید و مقداری که میخواهید در بازی تغییر کند را انتخواب کنید.(برای مثال ما میخواستیم تیر های داخل بازیمون از 165 به 9999 تغییر بکنه پس تعداد رو 9999 کردیم)

و تمام میتوانید هر مقداری را از بازی ها به این شکل تغییر دهید (برای مثال : سکه داخل بازی ، رنک ، تعداد آیتم ها و…)

برای ذخیره تغییرات در منو File روی save as کلیک کنید.

در ضمن تنها در بازی های آفلاین قابل استفاده است و در قسمت آنلاین بازی ها نمیتونید استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *