لینک دانلود پابجی موبایل از کافه بازار و مایکت حذف شد

لینک دانلود پابجی موبایل به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه (کمیته فیلترینگ) بازی محبوب و پرطرفدار پابجی موبایل از کافه بازار ، مایکت و سایت های دانلود حذف شد.

به گفته وحید رحیمیان، مدیرعامل مایکت بازی پابجی که پیش از این روی این پلتفرم بیشتر از ۵ میلیون بار دانلود شده بود به دستور کمیته فیلترینگ از مایکت حذف شد. هنوز مشخص نیست که آیا این موضوع به دلیل اتفاق خاصی رخ داده یا تغییری در محدودیت‌های دسترسی کاربران ایرانی به پابجی موبایل ایجاد خواهد شد یا خیر.

فیلتر این بازی در حالی رخ داده که بخش زیادی از موبایل گیمر های ایران درحال بازی پابجی موبایل هستند و خبر خیلی بدی برای بخش عظیمی از گیمر هاست.

لینک دانلود پابجی موبایل
لینک دانلود پابجی موبایل

معرفی بازی

آنچه در این مقاله می‌خوانید

بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) محصولی متفاوت از استودیو بازی‎‌سازی Tencent Games در سبک اکشن است که ابتدا نسخه کنسول آن ساخته شد و محبوبیت فراوانی به دست آورد. به دنبال موفقیت آن شرکت سازنده آن را برای سیستم ‎عامل اندروید و iOS تحت عنوان پابجی موبایل بازسازی کرد تا علاقه ‎مندان بتوانند روی دستگاه ‎های همراه خود این بازی فوق ‎العاده را تجربه کنند.

لینک دانلود پابجی موبایل

لینک دانلود پابجی موبایل از کافه بازار و مایکت به دستور مراجع قضایی حذف شده است. میتوانید آنرا از پلی استور و سایت های ایرانی دانلود نصب نمایید.

بازی پابجی موبایل به عنوان یکی از بهترین بازی‎های کنسولی برای موبایل بازسازی شده است و استفاده از قابلیت‎های بالا و همچنین تکیه فراوان به هوش بازیکن شما را تا ساعت‎ها سرگرم می‎کند.

در این بازی 100 بازیکن به صورت همزمان در بخش چند نفره وارد محیط بازی می‎شوند و تنها فردی که در پایان بازی باقی می‎ماند عنوان برنده را به دست می ‎آورد…

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

‫2 نظر

  • کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *