تغییرات بزرگترین آپدیت GTA Vزز

آپدیت GTA V : بازی GTA V حتی پس از گذشت چند سال از عرضه همچنان پرطرفدار است، این بازی که در چارت‌ های فروش همیشه جزو 10 بازی برتر قرار می‌گیرد چندی پیش موفق شد به پرفروش‌ترین بازی تاریخ تبدیل شود، بازی GTA V تاکنون توانسته بیش از 160 میلیون نسخه بر روی پلتفرم‌های مختلف فروش کند که این آمار در تاریخ بی‌نظیر است.

تغییرات بزرگترین آپدیت GTA V

بزرگترین آپدیت بخش آنلاین GTA : V منتشر شده و در آن جزیره جدیدی را میبینیم به اسم Cayo Perico اما همه نمیتوانند وارد آن شوند.

شرکت راک استار قبل از انتشار آپدیت تریلری از آن منتشر کرد.

تغییرات بزرگترین آپدیت GTA V
تغییرات بزرگترین آپدیت GTA V

انجام مرحله

با وارد شدن به جزیره ابتدا بایو وارد کلاب زیرزمینی جدیدی که در کنار کازینو آنلاین وجود داره بشید و خط داستانی را پشت سر بگذارید بعد از انجام دادن چند مرحله شما باید یک کشتی زیر دریایی داشته باشید و آنرا خریداری کنید ؛ بعد از حل چند مرحله شما با هواپیما به جزیره Cayo Perico سفر میکنید اما این پایان ماجرا نیست شما باید از گروه خود جدا شده و به طور نامحسوس چند کار انجام بدید و بعد از یک درگیری مرحله را به پایان برسانید.

گشت و گذار در جزیره

بعد از انجام این کار ها شما میتوانی آزادانه در جزیره به گشت و گذار بپردازید و هر موقع که خواستید با هواپیما از مپ اصلی GTA V به آن سفر کنید اما بهایه آن خرید یک زیر دریایی و انجام مراحل سخت است که شما میتوانید آنراهم با دوستانتان انجام دهید و یا بازی برای شما چند پلیر را رندوم انتخواب میکند ، که همچنین اشتباه یک نفر شما مساوی با انجام دوباره بازی است.

ویژگی های مپ

مپ جدید بازی محیطی نه چندان کوچک دارد که البته نسبت به نقشه اصلی بازی بسیار کوچک است

مپ دارای ساحل ، دیسکو ، باند هواپیما و… هستش که اگر در به گشت و گذار بپردازید میتوانید صندوقچه هایی از جواهرات را پیدا کنید و یا اصلحه هایی که در نقشه خیلی ماهرانه مخفی شده اند.

تغییرات بزرگترین آپدیت GTA V
تغییرات بزرگترین آپدیت GTA V

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *