نسخه جدید تلگرام با محدودیت های کمتر

نسخه جدید تلگرام
نسخه جدید تلگرام

نسخه جدید تلگرام این پیامرسان یعنی تلگرام محبوب در وبسایت رسمی این اپلیکیشن و در خارج از گوگل پلی منتشر شده است و مستقیما از وبسایت این پیامرسان بروزرسانی میشود.

در یک سال گذشته ویروس همگیر کووید 19 نیاز به پلتفرم‌های ارتباطی را بیشتر از همیشه افزایش داد و با قوانین جدید حریم خصوصی واتس اپ دست به دست هم دادند تا تعداد کاربران پیام رسان تلگرام (Telegram) پیام رسانی که دارای امنیت بسیار بالایی است را به بیشترین حد خود برساند ، این پیام رسان جزو پیام‌رسان‌های محبوب دنیا است و هرازگاهی با به‌روزرسانی جدید میزبان قابلیتی کاربردی می‌شود و با همین به‌روزرسانی‌ها در تلاش است کاربران را در پلتفرم خود نگه دارد.

نسخه جدید تلگرام

آنچه در این مقاله می‌خوانید

تلگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی محبوب بین ایرانیان است ، عمده بازدید آن از طرف ایرانی ها بوده و بیشترین کانال ها و گروه را کاربران ایرانی ثبت کرده اند ، به طوری که اخیرا تلپرام اعلام کرد آیدی کانال های غیرفعال حذف میشود.

براساس گزارش Somag News، اخیرا نسخه‌ی جدیدی از تلگرام منتشر شده است که در گوگل پلی استور در‌دسترس قرار نمی‌گیرد. به‌ادعای Somag News وبسایت پیام رسان گفته است نسخه‌ی جدید پیام‌رسانش برای گوشی‌های اندرویدی محدودیت‌های کمتری دارد. به‌نوشته‌ی Android Authority، این نسخه از‌طریق وب‌سایت رسمی تلگرام به‌روزرسانی خودکار را دریافت خواهد کرد.

تغییرات آپدیت

تاکنون، تلگرام نگفته است که چه هدفی از انتشار نسخه‌‌ای جدید از پیام‌رسانش با محدودیت کمتر دارد؛ اما بنابر گمانه‌زنی‌ها، این نسخه‌ی جدید پیام رسان کانال‌هایی را مسدود نمی‌کند که محتوای ناقض کپی‌رایت دارند و معمولا به گروه‌های نفرت‌افکن مرتبط‌اند یا کانال‌هایی که دولت‌ها سانسورشان نمی‌کند. 

به‌ادعای کاربران ردیت، کانال‌های ناقض کپی‌رایت در داخل نسخه‌ی تلگرام منتشرشده در گوگل پلی استور یافت نمی‌شوند. کاربری در ردیت پستی منتشر کرده تا کانالی را نشان دهد که در نسخه‌ی گوگل پلی پیام رسان دردسترس نیست‌. در پیغامی که روی نسخه‌ی پلی استور تلگرام می‌آید، گفته می‌شود: «متأسفانه این کانال روی اپلیکیشن‌هایی از تلگرام خارج از دسترس است که از‌طریق گوگلی پلی استور دانلود می‌شوند.» 

ازاین‌رو، احتمال دارد سازنده پیام رسان تصمیم گرفته باشد در قالب نسخه‌ای که در پلی استور منتشر نمی‌شود، دسترسی به کانال‌های یادشده را ممکن کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد تلگرام یکی از پلتفرم‌های بزرگ ناقض کپی‌رایت در دنیا است. 

یکی از جدیدترین آپدیت های تلگرام لایک پیام ها ، عکس و فیلم با ایموجی های پیشفرض خود است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *