فروشIt Takes Two

فروشIt Takes Two بازی هیجان‌انگیز، خوش‌ساخت و تعریفی دقیق از هرآنچه که یک ویدیو گیم برای سرگرم‌کننده بودن لازم دارد. It Takes Two یکی از بهترین بازی‌های Co-op است که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

It Takes Two از سری عناوین اکشن و ماجراجویی است که دو استودیوی هیزلایت (Hazelight) و الکترونیک آرتس به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی آن را به عهده دارند.

گفته می‌شود که حالت تک‌نفره‌ای در این عنوان وجود ندارد و شما قادر هستید تا آن را به صورت دونفره تجربه نمایید. البته استودیوی هیزلایت در گذشته نیز بازی‌های دونفره‌ای را در دسترس قرار داده بود و مورد استقبال بازی‌بازان قرار گرفتند.

پایان رساندن بازی

آنچه در این مقاله می‌خوانید

جالب است بدانید که برای به پایان رساندن بازی It Takes Two دست کم به ۱۵ ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

It Takes Two بسیار دغدغه‌مند است و دست روی موضوع داغی گذاشته، اما داستان بازی و نوع برخورد آن با مسئله‌ی طلاق بیش از حد ساده‌انگارانه و خوش‌بینانه است.

بازی چندان خود را درگیر پرداختن به ریشه‌ی شکل‌گیری اختلافات زن و شوهری نمی‌کند و یک‌راست سراغ راه‌حل مطلوب خود برای نجات یک زندگی مشترک می‌رود: با هم بودن.

کاراکتر دکتر حکیم یک کتاب انسان‌نمای بسیار بامزه با لهجه‌ی لاتین است که در مسیر پر فراز و نشیب کودی و می بر سر راهشان سبز می‌شود و تلاش می‌کند به این دو بفهماند که هر مرحله از این ماجراجویی،‌ درسی برای ترمیم رابطه‌شان است.

مشکل اینجاست که تلاش‌های دکتر حکیم که خودش آنها را «تراپی» می‌خواند، بیشتر مجبور کردن کودی و می برای وقت گذراندن زورکی با یکدیگر و فائق آمدن بر چالش‌های زندگی در بدن‌های عروسکی است؛ بدون آن که بیشتر به مشکلات این دو و پیدا کردن راه‌حل درست پرداخته شود.

فروشIt Takes Two
فروشIt Takes Two

فروشIt Takes Two

بازی It Takes Two که ماه گدشته منتشر شد و توانست نمره 89 متاکریتیک را به دست آورد فروش 1 میلیون نسخه ای داشت.

و توانسته با گیم پلی جذاب خود و گرافیک عالی آن موفقیت زیادی را به دست آورد و در میان گیمر ها محبوب باشد.

استدیو سازنده آن در تویتر اعلام کرد :

بابت تمام علاقه‌ای که به بازی ما نشان داده‌اید از شما ممنون هستیم. این به اندازه دنیا برایمان ارزش دارد.

فروشIt Takes Two
فروشIt Takes Two

بازی قبلی استودیو Hazelight یعنی A Way Out بیش از ۳.۵ میلیون نسخه فروش داشت و با توجه به پیش‌بینی‌ها، It Takes Two نیز می‌تواند به این رقم بسیار خوب در فروش برسد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *