بروزرسانی ویندوز 10 و کاهش فریم ریت بازی ها

معرفی ویندوز

ویندوز 10 پرفروش ترین و محبوب ترین سیستم عامل روز دنیا می باشد و پس از فروش موفق ویندوز ۷ ,ویندوز ۸ و ۸٫۱ امسال با عرضه نسخه جدید ویندوز, یعنی ویندوز ۱۰ بار دیگر شاھد شاھکار جدیدی از مایکروسافت برای رایانه ، لپ تاپ، تبلت، گوشی ھای ھوشمند و ھر آن چیزی را که مابین این تقسیم بندی قرار می گیرد، است.

ویندوز ۱۰ از ھر نظر نسبت به مایکروسافت می باشیم. ویندوز ۱۰ نام سیستم عاملِ نسخه قبلی بھینه تر شده و تغییراتی که در آن اعمال شده نشان از آن دارد که ردموندی ھا با تغییر سیاست ھایشان، به بازخورد کاربران اھمیت زیادی داده اند و سعی کرده اند به مھم ترین درخواست ھا پاسخ مثبت دھند.

ویندوز 10
ویندوز 10

انتشار ویندوز 10

نتیجه کار سیستم عاملی شد به نام ویندوز ۱۰ که رابط کاربری بسیار کاربرپسند و آشنایی دارد که ھر کاربری از استفاده از آن لذت خواھد برد.

imicrosoftstore لایسنس ھای معتبر ویندوز ۷ ، ویندوز ۸٫۱ ، ویندوز ۱۰ و انواع ویندوز ھای سرور و دیتاسنتر را با ارزان ترین قیمت ممکن برای شما مھیا کرده است تا از پایداری ویندوز ، امنیت و سرعت ویندوز ان تی شرکت مایکروسافت است و نسخهٔ پس از ویندوز ۸٫۱ بشمار می آید.

ویندوز ۱۰ نخستین بار در ۸ مھر ماه ۱۳۹۳ ٔ سیستم عامل از خانواده بالای آن نھاینت استفاده را ببرید.

ویندوز ۱۰ تازه ترین نسخهٔ در یک رویداد رسانه ای پرده برداری شد. ارتقاء ویندوز ۱۰ برای دارندگان ویندوز ۷ و ویندوز ۸٫۱) به غیر از نسخه ھای Enterprise (در سال اول رایگان است.

ویندوز ۱۰ در رایانه ھای شخصی، رایانه ھای ھمراه، نھایی ویندوز ۱۰ در ۷ مرداد ۱۳۹۴) ۲۷ ژوئیه) و از طریق ویندوز آپدیت در دسترس ھمگان قرار گرفته است. دانلود ویندوز ۱۰ برای تبلت ھا، تلفن ھای ھوشمند و رایانه ھای شخصی یکپارچه به کار می رود.

ویندوز 10

نسخهٔ کسانی که آن را رزرو کرده اند (دریافت از طریق ویندوز آپدیت)، به صورت مرحله به مرحله است.

به این معنا که در روز ۷ مرداد، تعدادی از رزرو کنندگان، پیغام دریافت آن را دریافت می کنند و مابقی افراد آن را در روزھای آینده دریافت خواھند کرد.

ھم اکنون لینک دریافت فایل ISO ویندوز ۱۰ برای مدت محدودی در دسترس عموم است. به گفتهٔ ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت مایکروسافت، پس از ویندوز ۱۰ ، این شرکت ، سیستم عامل دیگری تولید نخواھد کرد.

آپدیت ویندوز 10

ویندوز 10
ویندوز 10

بروزرسانی‌های KB5001330 و KB5001337 در اوایل ماه میلادی جاری برای ویندوز ۱۰ منتشر شدند که سطح امنیت ویندوز را تا حدی بالاتر بردند اما این بروزرسانی‌ها در کنار ارتقا امنیت، باعث به وجود آمدن مشکلاتی از جمله کاهش فریم ریت در بازی‌ها برای گیمر‌ها شدند.

آپدیت‌های جدید ویندوز باعث شدند تا فریم ریت برخی از بازی‌ها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند.

این مشکل حتی توسط کمپانی‌ انویدیا تایید شده است. بروزرسانی ماه مارچ نیز باعث به وجود آمدن مشکلات مشابهی می‌شود اما از آنجایی که نصب این آپدیت اختیاری است، مشکل کاهش فریم ریت بازی‌ها در آن کمتر احساس شد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *