سبد خرید
0

استخراج فایل خام و نصبی برنامه ها

ارسال فایل
ارسال فایل

در خیلی از مواقع شما به ارسال نرم افزار خود از گوشی به لب تاب و یا کامپیوتر رو میزی احتیاج پیدا میکنید و یا برای ارسال نرم افزار خود به گوشی های دیگر به نرم افزار های ارسالی مانند شریت اطمینان ندارید ، زیرا آنها بسیار تبلیغات زیادی دارند و میتوانند گوشی شمارا آلوده کنند.

در این مواقع نرم افزار APK Extractor به کمک شما میاید.

APK Extractor چیست؟

1.2.0 برنامه ای کاربردی برای استخراج فایل خام apk اپلیکیشنهای نصب شده در سیستم عامل اندروید است که توسط توسعه‌دهنده‌ای بنام Burke Choi منتشر شده و بصورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است.

بوسیله این برنامه میتوانید فایل اصلی و قابل نصب اپلیکیشنهای موجود در دستگاه اندرویدی خود را استخراج نموده و در صورت نیاز به دوستان خود ارسال کنید.


اجازه دهید با مثالی کارکرد این برنامه را توضیح دهیم. فرض کنید شما یک اپلیکیشن را در دستگاه اندرویدی خود نصب کرده‌اید. یکی از دوستان شما این اپلیکیشن را دیده و میخواهد که او هم آن را بر روی دستگاه اندرویدی خود داشته باشد و از شما میخواهد آنرا ارسال کنید.

APK Extractor
APK Extractor

برای اینکار لازم است که او حتما فایل نصبی را دریافت کند. شما میتوانید با استفاده از APK Extractor اپلیکیشن مورد نظر را انتخاب کرده و با کلیک بر روی SD، فایل apk نصبی آن را در مسیر sdcard/apks استخراج کنید.

پس از بدست آوردن فایل apk میتوانید آن را از طریق بلوتوث یا سایر برنامه‌های ارسال فایل به دوست خود بفرستید. به همین راحتی!

دانلود APK Extractor

برای دانلود این نرم افزار میتوانید در play store آنرا جست و جو کنید و یا روی لینک دانلود زیر کلیک کنید.

آموزش کار با APK Extractor و ارسال نرم افزار

لیست کامل نرم افزار ها
لیست نرم افزار ها

در مرحله اول شما لازم است نرم افزار را دانلود کنید.(میتوانید از لینک بالا کمک بگیرید)

در مرحله بعدی شما وارد نرم افزار میشوید ، در اینجا لیستی کامل از تمامی نرم افزار هایی که تا الان نصب کردید و همینطور نرم افزار های سیستمی را مشاهده میکنید.

در این قسمت نرم افزار مورد نظر خودرا پیدا کرده و روی سه نقطه کنار آن کلیک کنید.

ارسال نرم افزار
ارسال نرم افزار

و قسمت آخر روی share کلیک کنید و پس از آن با نرم افزار هایی که قابلیت ارسال فایل را دارند مانند تلگرام و یا همان بلوتوث گوشی خودتان فایل را ارسال کنید.(به همین راحتی)

با این نرم افزار میتوانید به راحتی هر فایل نصبی داخل گوشیان را ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *