10 سایت عجیب و جالب

سایت عجیب : همه ما وارد وبسایت هایی شدیم که یا جنبه آموزشی داشته اند ، یا فروشگاهی ، فیلم و ویدیو و… اما تعداد کمی از مردم وارد سایت هایی شده اند که معنا و مفهومی ندارند ، نمیشود دلیلی برای ساخت چنین سایت هایی بیان کرد ، سایت هایی جالب و عجیب با گیم پوینت همراه باشید.


وبسایت tholman.com

اگر از کاربران قدیمی ویندوز باشید با صفحه آبی آن یا صفحه مرگ آشنایی دارید. صفحه ای که یک دفعه زمانی که با کامپیوترتان کار میکردید جلو شما ظاهر میشد و نمیشد کاری با آن کرد و باید کامپیوتر ری استارت میشد. این وبسایت هم همین صفحه را برای ما بازسازی میکند. البته الان که ویندوز 11 منتشر شده صفحه آبی مرگ به صفحه سیاه مرگ تبدیل شده.

صفحه آبی مرگ
صفحه آبی مرگ

وبسایت zoomquilt.org

این وبسایت عجیب یک فایل ویدیویی به حجم یک مگابایت برای شما به نمایش میگزارد که تمام نشدنی است و دائما تکرار میشود ، چیزی که این وبسایت را عجیب کرده تصاویری است که در آن زوم میشوید و پر از موجودات عجیب است. درخت های هیولایی ، ماهی ، مارمولک ، آدم عادی ، دایناسور ، خطی نارنجی که تمام نشدنی است.

ویدیو تمام نشدنی
ویدیو تمام نشدنی

وبسایت eelslap.com

شما هم تا الان دوست داشته اید ویدیو کتک خوردن یکی رو به صورت اسلو موشن ببینید؟ در این وبسایت میتوانید با حرکت ماوس خود یک ماهی را به صورت فردی به کوبانید و حتی تصویر آنرا با حرکت ماوس سریع و یا کوتاه کنید، برای اعصاب به شدت توصیه میشود.

اسلوموشن کتک
اسلوموشن کتک

وبسایت kosamari.github.io

در این وبسایت میتوانید عکس ، لوگو و هر چیزی رو به وبسایت بدید تا براتون روی لباس بافت ، ببافه و میتونید اون رو ارسال کنید برای دوستانتون. این یکی از وبسایت هایی است که جالب میتونه باشه. برای مثال ما لوگوی سایتمون رو دادیم و لباس پایین رو با شش ضلعی های لوگو تحویل گرفتیم.

وبسایت بافت
وبسایت بافت

وبسایت tholman.com

ساخت تصاویری که تنها از نوشته ساخته شده اند ، در این وبسایت میتونید با تغییر چینش حروف ، اندازه ، رنگ و … تصاویری جالب با ساختار متن درست کنید. (در تصویر زیر چون با ماوس نوشتیم بد خط شده)

ساخت عکس نوشته
ساخت عکس نوشته

وبسایت mutaurwa.com

در این وبسایت شما فامیلی یک فرد را میبینید که روی صفحه کشیده شده و اگر ماوس خودرا روی حرف های آن بزارید آنرا برای شما هجی میکند و یا بخش بخش میخواند. کاردبرد دیگری ندارد و فکر نمیکنم جالب باشد.

هجی کردن یک کلمه
هجی کردن یک کلمه

وبسایت www.fallingfalling.com

وبسایت سقوط صفحه و یا هر چیز دیگری زیاد نمیشود آنرا درک کرد اگر روی آن کلیک کنید یک موسیقی که بی نهایت هم ادامه دارد برای شما پخش میشود.

سقوط صفحه
سقوط صفحه

وبسایت www.staggeringbeauty.com

یک وبسایت جالی با رنگ های عجیب. در این وبسایت شما یک کرم آرام را میبینید که با تکان دادن ماوس شماهم تکان میخورد اما اگر زیادی ماوس شما تکان بخوردبه آن شک وارد میکنید و آن وقت است که رنگ های جالب و تصاویر عجیب را میبینید.

شوک به کرم
شوک به کرم

وبسایت heeeeeeeey.com یا hooooooooo.com

این دو وبسایت به شدت به رد نخور و عجیب تنها به شما سلام میکنند وارد وبسایت که شوید دائما هر چند ثانیه کلمه hooo یا heey براش شما نمایش داده میشود و همینطور هر بار هم آدرس دامنه این وبسایت تغییر میکند.

وبسایت سلام
وبسایت سلام

وبسایت www.haneke.net

این وبسایت عجیب و جالب زمانی که واردش شوید تصویری زنده را از آشیانه چند حیوان میبینید که به صورت 24 ساعته برای شما اجرا میکند.

لایو از لانه
لایو از لانه

این بود 10 وبسایت عجیب و جالب امیدوارم که سرگرم شده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *