تعویض صدای شارژ گوشی

قابلیت تعویض صدای شارژ بیشتر به درد کسایی میخوره که زیاد خرید و فروش گوشی انجام نمیدن و گوشیشون بلند مدت دستشونه و همینطور نمیخوان هیچ آسیبی به باتری گوشیشو وارد بشه ، پس نیاز به یک نرم افزار مخصوص دارن تا هر موقع گوشی اونها به 100 درصد رسید صدایی مخصوص بده و بتونن از شارژ درش بیارن و همینطور اگر باتری اونها ضعیف شد اون رو به شارژ بزنن.

نرم افزار Battery Sound Notification

با دانلود این نرم افزار شما میتوانید به راحتی صداهایی رو تنظیم کنید تا در مواقعی که گوشی شما شارژش کامل شد صدایی بدهد و یا شارژ نداشت صدایی دیگر ، از قابلیت های خوب این نرم افزار میتوان به این اشاره کرد که شما میتوانید هر صدایی را جز صداهای پیش فرض خود نرم افزار به آن بدهید مانند صدای ضبط شده خودتون و یا صدای آهنگ و همینطور افکت های صدا مانند افکت صدای افتادن قطره آب ، کوبیده شدن در ، صدای حیوانات و هر صدایی که شما دوست دارید.

صدای شارژ

دانلود نرم افزار تغییر صدای شارژ

برای دانلود نرم افزار مورد نیاز از پلی استور روی دکمه پایین کلیک کنید

این نرم افزار تغییر صدایشارژ را میتوانید به راحتی از پلی استور گوگل دانلود کنید و نگران حجم آن نباشید زیرا تنها 6 مگابایت حجم دارد و همینطور 5 میلیون نصب فعال تنها در پلی استور.

صدای شارژ
صدای شارژ

شما به راحتی میتوانید برای هر درصدی از باتری گوشی خود صدایی جدا تعیین کنید ، برای مثال در 30 درصد صدای قطره آب و در 90 درصد صدای آبشار. این قابلیت شخصی سازی است که محبوبیت آنرا بسیار زیاد کرده است.

این نرم ازار در دو سنخه رایگان و پریمیوم عرضه میشود . نرم افزاری که در پلی استور منتشر شده نسخه رایگان آن است و داخل نرم افزار میتوانید نسخه پریمیوم آنرا خریداری کنید و از قابلیت های بیشتری استفاده کنید.

امیدواریم از این مقاله خوشتون اومده باشه ، نظرات خودتون رو برای ما بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *