ساخت عکس انیمیشنی

هر کسب و کاری که در شبکه های مجازی فعالیت داشته باشد نیاز به عکس و ویدیو هایی دارد که گرافیک بالایی داشته باشن و انگار یک گرافیست اون رو ساخته و همینطور اگر انیمیشنی باشد چه بهتر!!!

نرم افزار CONVA

آنچه در این مقاله می‌خوانید

در این نرم افزار شما میتوانید انواع عکس های گرافیکی بسازید و به راحتی و با هر کیفیتی آن را دانلود کنید. در این نرم افزار قالب های آماده بسیاری ساخته شده و تنها کاری که شما لازم است در آن انجام دهید ویرایش متن آن است و همینطور اگر دوست داشتید آنرا انیمیشنی کنید.

ساخت قالب

ساخت انواع قالب عکس

شما میتوانید در نرم افزار conva انواع قالب بسازید از جمله قالب پست اینستاگرام برای فعالان اینستاگرام ، قالب استوری اینستاگرام برای قسمت 24 ساعته آن ، قالب ساخت لوگو و دانلود تعداد بسیار زیادی لوگو های خود نرم افزار ، قالب پوستر برای مجلات ، وبسایت ها و…

ساخت چندیدن عکس در یک عکس ، ساخت بیزینس کارت و کارت کسب و کار شما ، قالب منو رستوران برای غذاخوری ها ، قالب مخصوص تی شرت برای لباس های شما ، قالب و والپیپر برای صفحه دسکتاپ کامپیوتر شما ، قالب قیمت ، قالب برای بلاگ شما ، قالب برای وبسایت و طراحان سایت ، قالب برای فیسبوک ، توییتر ، لینکدین ، یوتیوب و…

canva
canva

در اینجا بیش از 14 قالب به شما معرفی شد اما در نرم افزار 91 قالب که با آپدیت نرم افزار هم باز به آن افزوده میشود وجود دارد و میتوانید تمامی آنها را رایگان دانلود کرده و از تمامی قابلیت های نرم افزار استفاده کنید.

نرم افزار رایگان بوده و آنرا میتوانید در پلی استور برای اندروید دانلود کنید ، همچنین این قابلیت در نرم افزار وجود دارد که شما هر عکس و ویدیویی که با این نرم افزار ساختید را در هر ابعادی و هر حجم و کیفیتی دانلود و ارسال کنید و همچنین تمامی قابلیت های این نرم افزار را میتوانید رایگان و بدون پرداخت هزینه استفاده کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *