سبد خرید
0

دو نرم افزار کاربردی و جالب

نرم افزار های کاربردی بسیاری وجود دارند که در سطح اینترنت منتشر شده اند و بسیاری از ما آها را میشناسیم اما نرم افزار هایی در این بین هستند که علاوه بر کاربرد بسیار آنها چون کسی از وجود چنین نرم افزار هایی خبر نداره شناخته شده نیستند. در این مقاله میخواهیم دو نرم افزار بسیار کاربردی و جذاب را به شما معرفی کنیم.

Remote mouse

نرم افزار Remote mouse

آنچه در این مقاله می‌خوانید

همونطور که از اسم آن پیداست این نرم افزار کاربردی به شما قابلیت کنترل ماوس سیستمتون رو میده اما چجوری؟؟؟ شما با نصب این نرم افزار میتوانید با استفاده از صفحه تاچ گوشیتون ماوسسیستم خودتون رو کنترل کنید و از قالبت های کلیک چپ ، راست و همینطور اسکرول ماوستون بهره مند بشید. این نرم افزار رایگان بوده و در پلی استور اندروید و همینطور اپ استور اپل موجود هستش.

Colorize
Colorize

نرم افزار Colorize

تا حالا شده بخوایین رنگ عکس های سیاه و سفید رو تشخیص بدید؟ این برنامه این کارو برای شما انجام میده ، کافیه وارد نرم افزار بشید ، عکس سیاه و سفید خودتون رو انتخواب کنید و تمام عکس رو برای شما به صورت خیلی حرفه ای رنگ میکنه.

دقت داشته باشید که این نرم افزار نسخه رایگانش که در پلی استور موجوده تنها چند عکس رو براش شما رنگی میکنه و برای عکس های بیشتر باید مبلغی رو پرداخت کنیدو یا از سایت های ثالث نسخه مود اون رو خریداری کنید.

Colorize
Colorize

دیگه چه نرم افزار هایی رو میشناسید؟ در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *