بازی های عجیب و جالب

در این مقاله سعی داریم چند تا بازی جذاب ، عجیب و جالب رو به شما معرفی کنیم ، بازی هایی که منتطق خاصی پشتشون نیست و بعضی مواقع خنده دار هستن ، از دریا تا سیاه چاله. با ما همراه باشید

Paper Racing‏
Paper Racing‏

بازی Paper Racing‏

این بازی جالب یکی از بازی های نوستالژی و قدیمی محسوب میشه و زمانی که منتشر شده بود خیلی معروف بود و کمتر کسی اون رو بازی نکرده بود. در این بازی شما نقش گربه قرمزی (گارفیلد) رو دارید که باید دستمال توالت دستشویی رو تموم کنید. هر چقدر سریعتر این کار رو انجام بدید رتبه شما بیشتر میشه. همچنین بخش آنلاین در بازی موجود هستش و میتونید با بازیکنان دیگه رقابت کنید.

بازی جالب Hungry Shark Evolution

این بازی توسط کمپانی معروف یوبی سافت ساخته شده و این بازیم جزء بازی های قدیمی محسوب میشه. در این بازی شما نقش یک کوسه رو دارید و داخل ساحل هستید اما مشکل اینه که همیشه گشنه هستید و باید هرجور شده خودتون رو سیر کنید. آدم هارو شکار کنید ، پرنده ها ، ماهی ها و وسه های دیگه رو همچنین به مرور اگر غذا بخورید کوسه شما بزرگ میشه و میتونید به کشتی ها حمله کنید.

Hungry Shark Evolution
Hungry Shark Evolution

بازی Hole.io

در این بازی که جدیدا منتشر شده شما نقش یک سیاه چاله کوچیک رو دارید که فرق میکنه با تعریف سیاه چاله های واقعی ، این سیاه چاله روی سطح زمین هستش و شما با کنترل آن باید اجسام مختلف رو ببلعید و رفته رفته بزرگ بشید. در این بازی جالب اوایل تنها چیز های کوچیک رو نابود میکنید بعد که رفته رفته بزرگ شدید میتونید ماشین ها و ساختمان ها و حتی پلیر های دیگه رو نابود کنید.

Hole.io
Hole.io

بازی جالب Daddy Long Legs‏

این بازی جدید نیست اما شباهتی به کارتون بابا لنگ دراز داره. در این بازی شما نقش یه موجود دو پا جالب رو دارید که پاهای درازی داره و شما باید اون رو کنترل کنید. دقت داشته باشید که بازی سختی هستش و هرچقدر مسافت بیشتری رو طی کرده باشید قبل از افتادن امتیاز شما بیشتر خواهد بود.

Daddy Long Legs‏
Daddy Long Legs‏

بازی Happy Wheels

این بازی جالب از فیزیک عجیبی برخوردار هستش. در این بازی جدید شما نقش یک مرد رو دارید که روی وسیله های مختلفی مانند اسکوتر ، دوچرخه ، ویلچر و… نشسته اید و باید از نقطه A به نقطه B برسید. در بین راه شما موانع بسیاری وجود دارد و نقشه سختی رو باید پشت سر بگذارید همچنین میتوانید خودتون نقشه بسازید و یا در نقشه پلیر های دیگه که بعضی از اون ها 1 ساعت وقت لازم داره تا مرحله رو رد کنید و به بازی بپردازید.

Happy Wheels
Happy Wheels

این بود چند تا از بازی های جذاب ، عجیب و جالب میدواریم خوشتون اومده باشه. شما چه بازی هایی رو میشناسید؟

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *