نرم افزار تصویر زمینه

نرم افزار هایی که میخواییم بهتون معرفی کنیم جزء برنامه های با نصب بالای 5 میلیون بار هستند ، این دو نرم افزار تصویر زمینه خیلی محبوب شده اند و تصاویری با کیفیت خیلی بالایی به شما خواهند داد ، کیفیت های 4K و… در ادامه به معرفی این دو نرم افزار میپردازیم ، با گیم پوینت همراه باشید.

نرم افزار Black Wallpapers

این نرم افزار که به صورت رایگان در پلی استور منتشر شده بیش از 1000 تصویر زمینه با تم سیاه منتشر کرده که کیفیت نسبتا خوبی دارند و طبق ادعای سازنده کیفیت آنها 4K محسوب میشود، در این برنامه عکس های بسیار زیادی وجود دارند که با اسکرول کردن میتوانید آنها را ببینید و در صورت نیاز دانلود کنید و همینطور به راحتی از گوشی خود آنرا به عنوان تصویر زمینه انتخواب کنید.

Black Wallpapers
Black Wallpapers
HuNa Wallpapers
HuNa Wallpapers

نرم افزار HuNa Wallpapers

این نرم افزار هم مثل نرم افزار بالا تصاویری 4K و البته 3D و یا سه بعدی به شما خواهد داد. در این نرم افزار بیش از 1000 عکس رایگان وجود دارد و میتوانید از تصاویر ساده تا تصاویری با جزئیات زیاد استفاده کنید. دانلود رایگان بوده و بعد از دانلود آنها را به عنوان تصویر زمینه انتخواب کنید.

نرم افزار Fluid Simulation free

این نرم افزار بر خلاف برنامه های دیگر تصویر زمینه ای برای دانلود ندارد بلکه شما سازنده تصویر زمینه خودتان هستید ، البته با حرکت انگشت های شما. این نرم افزار با تکان دادن انگشتتان روی صفحه هاله ای از رنگ های زیبا را به طرفی که انگشت شما میرود میفرستد و تصاویری بسیار زیبا برای شما میسازد ، همچنین میتوانید آنرا در تصویر زمینه خود قرار دهید و با اسکرول خود در بین برنامه ها نصب شده تان تصاویری زیبا خلق کنید.

Fluid Simulation free
Fluid Simulation free

امیدواریم از این مقاله خوشتون اومده باشه. شما چه نرم افزار هایی رو میشناسید؟ در قسمت نظرات به ما بگید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *