حل مسائل ریاضی با دوربین

ریاضی یکی از بدترین درس های دوران مدرسه و دانشگاه است که در آن فرمول هایی را به کار میبرند که در زندگی هیچ نقشی ندارند اما باید حتم آنها را یاد بگیرید در غیر این صورت در امتحانات مردود هستید. نرم افزار فوتومث(Photomath) به کمک شما میاد. این نرم افزار یکی از بهریت و محبوبترین نرم افزار های حل مسائل ریاضی است. لازم نیست مسائل ریاضی را در آن بنویسید ، بلکه تنها باید دوربین خود را روی مسائل بزارید تا آنها را اسکن کند و جواب آن را برای شما نشان دهد.

photomath
photomath

توضیح مراحل حل مسئله

یکی از ویژگی هایی که این نرم افزار را محبوب کرده توضیح مراحل است ، به طوری که بعد از مسئله ریاضی شما مرحله به مرحله انجام آن را به شما نمایش میدهد تا در سوالاتی که روش حل مسئله را خواسته گیر نکنید.

اگر امکان حل مسئله ای با چند روش وجود داشته باشید این نرم افزار آنرا به شما یاد میدهد.

یادگیری ریاضی

در این نرم افزار میتوانید مسائل پایه ای ریاضی را به طور مختصر یاد بگیرید ، قسمتی برای شما قرار داده شده که این کار را با انیمیشن های جذاب انجام میدهد تا حوصله شما سر حل مسائل سر نرود.

photomath
photomath

ماشین حساب

یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار ماشین حساب سریع و حرفه ای آن است که میتانید با استفاده از آن مسائل رساضی را حل کنید همچنین مسائلی که دارای سوالی با رسم شکل خستند را این نرم افزار برای شما انجام میدهد.

ویژگی های این برنامه:

حل آسان مسائل ریاضی ، توضیح مفصل راه حل در قالب کلمات ، حل قدم به قدم مسائل پیچیده ، استفاده از عکس برای آموزش ، ویدیوهای جذاب آموزشی ، ارائه چند راه حل برای یک مسئله ، ماشین حساب چندکاره ، پوشش علوم جبر ، حسابان ، مثلثات ، آمار و هندسه ، محیط کاربری جذاب

Photomath چیست؟

فوتومس نرم افزاری بسیار کاربردی و خوش ساخت است ، جهت حل مسائل ریاضی. این برنامه علاوه بر حل سوالات ریاضی ، راه حل های آن را نیز در قالب جملات و انیمیشن ، مرحله به مرحله توضیح می دهد.

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *