ویرایش PDF

ویرایشگر PDF
PDF

همه ما آشنایی با فایل های PDF را داریم ، فایل هایی که با نرم افزار های ورد ، اکسل و… مایکروسافت ساخته میشود و بیشتر برای آموزش و دروس مورد استفاده قرار میگیرد ، ساختن آنها بسیار ساده است اما برای ویرایش PDF باید وارد نرم افزار مرجع بشید و فایل جدیدی با پسوند PDF بسازید که این کار میتواند بسیار زمان بر باشد همچنین اگر از سیستم خوبی استفاده نکنید کامپیوتر شما هنگ عجیبی میکند.

در این مقاله چند وبسایت به شما معرفی میکنیم که با استفاده از آنها میتوانید هر نوع فایل PDF را به راحتی ویرایش کنید و یا آنها را بسازید. با گیم پوینت همرا باشید.

وبسایت www.docfly.com

هر کسی دوست دارد یک نرم افزار برایش ویژگی های زیادی داشته باشد و کار های زیادی برایش در آن زمینه انجام دهد ، میتوانید از وبسایت www.docfly.com استفاده کنید ، وبسایتی جامع که در آن میتوانید ویرایش ، پاک کننده ، هایلایت کننده ، اضافه کردن متن ، تصاویر و امضا ها ، برگرداندن PDF به ورد و…

وبسایت www.docfly.com
وبسایت www.docfly.com

وبسایت www.pdfzorro.com

وبسایت www.pdfzorro.com ابزاری بهتر از وبسایتی است که در بالا بهتون معرفی کردیم ، این وبسایت با هر نوع دیوایسی سازگاری دارد و استفاده از آن بسیار راحت است همچنین در این نرم افزار شما میتوانید هر نوع تغییری در فایل PDF خود به وجود آورید ، صفحه به PDF اضافه کنید ، صفحات را حذف کنید ، اضافه کردن متن و… همچنین میتوانید فایل PDF را به ورد و اکسل برگردانید.

وبسایت www.pdfzorro.com
وبسایت www.pdfzorro.com

وبسایت www.pdfescape.com

خاصیت ویرایش PDF این وبسایت اضافه کردن حاشیه و یادداشت به فایل PDF شماست و همچنین در این وبسایت میتوانید بر روی فایل PDF خود رمز عبور قرار دهید و آنرا قفل کنید. از نکات بد این وبسایت حداکثر فضای آپلود کمتر از حجم 10 مگابایتی و کمتر از 100 صفحه بودن فایل PDF شماست.

وبسایت www.pdfescape.com
وبسایت www.pdfescape.com

امیدوارم این مقاله به دردتون خورده باشه نظرات خودتون رو در قسمت نظرات پایین صفحه برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *