7 نکته پابجی

7 نکته که رعایت آنها در بازی پابجی میتواند شمارا پیروز بازی کند با ما همراه باشید.

معرفی پابجی

در ماه مارس سال ۲۰۱۷ استودیوی PUBG Corporation بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال حال حاضر در دنیا را به‌صورت دسترسی زود هنگام برای پلتفرم پی‌سی منتشر کرد. بازی که سبک بتل رویال را به دنیای گیمر ها آورد و توانست با محبوبیت بسیار زیادی که بدست آورد نسخه وبایلی بازی را هم عرضه کند و در مدت کمی میلیونی شود.

پابجی
پابجی

7 نکته برای برنده شدن در پابجی

در این مقاله 7 نکته را به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آنها میتوانید در بازی جان سالم به در برده و پیروز شوید ، نکاتی ساده اما کار آمد. با گیم پوینت همراه باشید.

1_لباس متناسب با هر نقشه را انتخاب کنید

یکی از نکات خوب پابجی ، قابلیت شخصی سازی کاراکتر است که میتوانید با استفاده از جوایز بازی و پرداخت های درون برنامه ای لباسی را متناسب با نقشه انتخواب کنید. در پابجی میتوانید تا چند دست لباس را انتخواب کرده و تا زمانی که وارد هواپیمای بازی نشده اید آنها را عوض کنید.

در نقشه های سرسبز مانند Sanhok باید لباس های تیره و تبز را انتخئاب کنید تا در بین بوته های نقشه ناپدید شوید ، همچنین میتوانید در نقشه ای مانند Miramar لباس های کرمی رنگ بپوشید تا در نقشه ناپدید بشید.

دقت داشته باشید این قضیه میتواند بر عکس باشد و برای مثال در نقشه هایی که مپ تیره و یا خیلی روشنی دارند اگر لباس های رنگی به تن کاراکتر خود کنید ممکن است در سریعترین موقع کشته بشید.

لباس متناسب با هر نقشه را انتخاب کنید
لباس متناسب با هر نقشه را انتخاب کنید

2_با شناخت کامل هر نقشه بهترین نقطه را برای فرود انتخاب کنید

در هر نقشه بازی پابجی مناطقی منحصر به فرد وجود دارد که دارای لوت بیشتری است و میتوان اصلحه و آرمور های بهتری در آنجا پیدا کرد همچنین آن مکان میتواند برعکس خیلی شلوغ باشد و در لحظه شمارا بکشند ، برای مثال شهری مانند پوچینکی مکانی است نسبتا با لوت خوب و در عوض بسیار شلوغ که هر کسی دلش برای جنگ و دعوا تنگ شده باشد مستقیم به آنجا میرود.

در هر نقشه مکان ها فرق میکنند و ممکن است در مکانی هم که شلوغ نیست آیتم های خوبی پیدا کنید ، اگر تازه کار هستید بهتر است ابتدا در مکانی خلوت فرود بیایید و بعد که حرفه ای تر شدید وارد مکان های شلوغ شوید. دقت داشته باشید که آخرین نفر یا آخرین گروهی که زنده بماند برنده است و کیل بیشتر به معنای برنده شدن شما نیست.

بهترین نقطه را برای فرود
بهترین نقطه را برای فرود

3_بهترین آیتم‌ها را انتخاب کنید

پس از فرود سریعا به دنبال اصلحه بگردید و هر اصلحه ای حتی ماهیتابه در همان ابتدای کار به دردتان میخورد زیرا ممکن است یکی از بازیکنان دیگر با شما و در کنار شما فرود بیاید و با ماهیتابه بتوانید آن را بکشید.

هر بازیکن میتواند دو اصلحه و یک صلاح کمری در طول بازی با خودش حمل کند ، در بازی شما بهترین کار این است که اصلحه ای که قوی است و اما دور بورد نیست را به عنوان اصلحه اصلی ، اصلحه اسنایپر را برای اصلحه دوم و کلت را به عنوان صلاح کمری در نظر بگیرید ، اصلحه کلت بیشتر در زمانی که اصلحه اصلی شما تیرش تمام شده باشد و بازیکن های دشمن در نزدیک شما باشند به دردتان میخورد.

بهترین آیتم‌ها
بهترین آیتم‌ها

4. در طول بازی پابجی سلاح خود را کاملا شخصی‌سازی کنید

به جز برخی از اصلحه های اسنایپر تمامی اصلحه ها را وقتی از روی زمین برمیدارید هیچ گونه شخصی سازی نشده اند و باید در نقشه به دنبال دوربین ، خشاب و … آنها بروید و بهترین خشاب و دوربین هاو… را برای آنها انتخواب کنید.

در بازی قسمتی برای تمرین وجود دارد که در آن مییتوانید تمامی اصلحه هارا انتخواب و شخصی سازی کرده و قدرت آن هارا بسنجید ، همچنین میتوانید ماشین های تمامی مپ هارا انتخواب کرده و امتحان کنید.

شخصی‌سازی پابجی
شخصی‌سازی پابجی

5. همیشه در نزدیکی تیم خود باشید

نزدیک بودن به تیم خود میتواند بسیار سودمند باشد و حتی باعث گرفتن وین شما شود ، زیرا اگر زمانی داون شوید آنها میتوانند شما را زنده کنند و یا اگر باهم به یک جایی راش بدهید و یا به اصتلاح حمله ای بکنید به مکانی که در آن تیم دیگری وجود دارد شانس پیروزی بیشتری خواهید داشت.

تیم پابجی
تیم پابجی

6. مراقب منطقه‌ی آبی باشید

منطقه آبی رنگ و یا زون بازی برای جمع کردن بازیکن های زنده به منطقه های کوچکی است که خود بازی مشخص میکند تا نتیجه بازی مشخص شود و برنده معلوم باشد. مکانیزم این منطقه به این گونه است که در ابتدای بازی منطقه ای آبی رنگ در نقشه وجود دارد که بیرون یک دایره بزرگ ساخته شده و شما هم داخل آن دایره هستید و با گذر زمان کم کم کوچک میشود و اگر از دایره بیرون بیایید با منطقه آبی رنگ مواجه خواهید شد که خون شمارا کم میکنند و باعث باخت شما میشوند.

منطقه‌ی آبی
منطقه‌ی آبی

7. از  هدفون در بازی پابجی استفاده کنید

هدفون یکی از مهمترین ابزارات برای بازی هایی مانند پابجی به شمار میرود که صدا در آن نقش بزرگی دارد و استفاده از آن تاسیر بسیار زیادی در پابجی دارد زیرا میتوان از طریق شنیدن صدای راه رفتن دیگران ، صدای تیر ، صدای هواپیما و… بهترین بازی را کرد ، هر چند که صدای تیر ، ماشین و راه رفتن افراد در نزدیکی شما در نقشه نمایان میشود اما در بعضی از مواقع نقشه این را ساپورت نمیکند و همچنین با هدفون لازم نیست همیشه یکی از چشمهایتان به نقشه باشد.

هدفون
استفاده از هدفون

این بود 7 نکته پابجی که میتوانید شما را پیروز بازی کند. نظرات خود را در پایین این صفحه برای ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *