معرفی آنتی ویروس

بد افزار ها چیزی هستند که باعث وجود آنتی ویروس ها شده اند و آنتی ویروس ها در این زمانه که هر کاری با استفاده از کامپیوتر پیش میرود بسیار لازم هستند زیرا اینترنت به خانه دوم هکر ها تبدیل شده و هر باج افزار و نرم افزار های بدی ساخته شده و میشوند و امنیت برای سیستم شما بسیار مهم است

زیرا بد افزار هایی در طول تاریخ بوده اند که میلیون ها سیستم را نابود کرده اند و یا ممکن است با استفاده از بد افزاری که حتی نمیدانستید در سیستم شما نصب شده اطلاعات بانکی شما برای هکر فرستاده شود و محکوم به پولشویی شوید.

در این مقاله چند عدد آنتی ویروس پیشنهاد میشود که نصب آنها کنار آنتی ویروس سیستم بد نیست و کمک به امنیت بیشتر سیستم شما میکند.

بد افزار چیست؟

بد افزار ها نرم افزار هایی هستند که برای خراب کردن سیستم شما و یا سرقت از شما ساخته شده اند و جزئ نرم افزار هایی هستند که نباید هیچ وقت روی سیستم نصب شده باشند و نصب آنها برای سیستم خطری بزرگ است.

آنتی ویروس
آنتی ویروس

آنتی ویروس های رایگان

قبل از هر چیزی به معرفی دو آنتی ویروس رایگان میپردازیم اما همیشه توصیه میشود تا حد امکان آنتی ویروس های پولی را نصب کنید زیرا آنها در حفظ امنیت سیستم شما بهتر عمل میکنند و بد افزار ها شانس کمتری برای ورود به سیستم خواهند داشت.

آنتی ویروس Avast Antivirus Free و AVG Antivirus Free

این دو آنتی ویروس با وجود اینکه رایگان هستند ، توانسته اند بهترین نمرات را در سال 2020 در تست‌ های A/V را بگیرند و این ویژگی خوب آنهاست و با این وجود میتوانید این دو را نصب کنید و خیالتان برای حفظ امنیت سیستم و اطلاعات شخصی خود راحت باشد.

با این آنتی ویروس ها میتوانید هر زمان که نیاز بود نرم افزار ها و سیستم خود را اسکن کنید و چنانچه فایل بد افزار یافت شد آنرا حذف کنید.

Avast Antivirus Free
Avast Antivirus Free

آنتی ویروس های پولی

نوبت به معرفی چند آنتی ویروس پولی رسیده که دارای محبوبیت بسیار زیادی هستند و میتوانند تا 99.99 درصد امنیت سیستم و دیوایس شمارا تامین کنند.

آنتی ویروس Bit Defender 

این آنتی ویروس یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده و نصب در سیستم عامل است زیرا میتواند در سریعترین زمان فایل های شما را اسکن کند و هر فایل بد افزار را به شما گزارش دهد تا در سریعترین موقع بتوانید آنرا حذف کنید.

بخاطر وجود رابط کاربری شیک و ساده و اسکن تمامی سیستم کمی سرعت سیستم شمارا کند میکند و برای سیستم های قدیمی که از سخت افزار ضعیفی برخوردار هستند پیشنهاد نمیشود.

آنتی ویروس Bit Defender
آنتی ویروس Bit Defender 

آنتی ویروس ESET Nod32

بدون شک یکی از معروفترین آنتی ویروس ها نرم افزار و آنتی ویروس ESET Nod32 است که بعید است کسی حداقل عکس ربات آنرا ندیده باشد ، این آنتی ویروس با اسکن کامل سیستم شما میتواند بهترین سطح امنیتی را در اختیار شما قرار دهد و سیستم شما را از وجود هرگونه بد افزار پاکسازی کند. اما رابط کاربری آن کمی پیچیده است و برای افراد مبتدی پیشنهاد نمیشود.

ESET Nod32
ESET Nod32

آنتی ویروس Webroot Antivirus

این آنتی ویروس در اصل برای سیستم های قدیمی و با سخت افزار کم ساخته شده و بسیار سبک است و میتوان به راحتی آنرا در هر سیستمی نصب کرد اما به دلیل پشتیبانی کم میتواند دارای باگ هایی باشد و شمارا کمی آزار بدهد.

Webroot Antivirus
Webroot Antivirus

این بود از معرفی چند آنتی ویروس اما توجه داشته باشید در نصب بعضی از برنامه ها و نرم افزار ها که بیشتر نرم افزار های کرکی هستند باید آنتی ویروس خود را خاموش کنید زیرا ممکن است فایل هایی از نرم افزار شما را بد افزار شناسایی کرده و حذف کنند و نرم افزار قسمتی را برای اجرای خود نداشته باشد.

اگر آنتی ویروس دیگری را میشناسید و پیشنهاد میدهید در قسمت کامنت ها برای ما بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *