چند آموزش برای بازی ماینکرافت

اگر گیمر باشید قطعا اسم بازی ماینکرافت را شنیده اید بازی که نسخه اولیه اش تنها توسط یک نفر و در 6 روز برای PC ساخته شد و طولی نکشید که نسخه موبایلی آنهم عرضه شد. این بازی امروزه به پرفروشترین تعداد نسخه ها در بین تمامی بازی های کامپیوتر تبدیل شده و با تیم بزرگی که دارد هر روز آپدیت هایی برای آن عرضه میشود.

بازی ماینکرافت به دلیل دنیای بزرگی که دارد و آزادی عمل نامحدودی که به بازیکن میدهد تا هر چیزی را که فکر میکند را بسازد معروف شده است و بخش داستانی هم دارد که آخرین مرحله آن کشتن اژدها است. این بازی به دلیل بزرگی زیادی که دارد و آزادی عملی که بازیکن میدهد میتواند قابلیت نصب ماد را داشته باشد و هر مادی را میتوانید روی آن نصب کنید ، مانند ماد های گرافیکی ، ماد شهر های بزرگ ، برج میلاد تهران ، برج آزادی ، زیر دریایی ها ، وسایل نقلیه ، وسایل تزیینی خانه و…

چند آموزش

تمامی این آموزش و نکات از سایت مد کرافت آورده شده که در پایین صفحه میتوانید وارد آن شوید. چند مورد از آموزش ها این وبسایت رو بهتون معرفی میکنیم

آموزش ساخت آسانسور ماینکرافت

در مپ داستانی بازی که شما نمیتوانید آزادانه در بازی پرواز کنید اگر خانه شما برای امن بودن در بالای سطح زمین ساخته شده قطعا برای بالا رفتن کمی از وقت شما هدر میرود ، شما میتوانید از آسانسور استفاده کنید که خودتان سازنده آن هستید.

شیوه کار این آسانسور این است که از یک طرف وارد آن میشوید و با سرعتی بسیار زیاد به بالا میروید و از طرف دیگری از آن خارج میشوید که باز هم با سرعتی عجیب فرود می آیید و هیچ خونی از شما کم نمیشود زیرا با استفاده از آب این اتفاق می افتد.

12

آموزش ساخت آسانسور

آموزش ساخت مزرعه اتوماتیک ماینکرافت

در مپ داستانی بازی برای زنده ماندن نیاز به غذا دارید و ساخت مزرعه روش بسیار خوبی برای به دست آوردن غذا است اما انجام مراحل کاشت و برداشت زمانبر است و میتواند وقت شمارا بگیرد پس میتوانید با استفاده از این آموزش مزرعه ای اتوماتیک با میوه هایی که دوست دارید بسازید تا هم به بقیه کار های خود برسید و هم غذا بسیار زیادی را در اختیار داشته باشید.

15 1

آموزش ساخت مزرعه اتوماتیک

ساخت هواپیما ماینکرافت

در بازی ماینکرافت ابزاری به نام رد استون وجود دارد که مانند برق عمل میکند و با استفاده از آن میتوانید خیلی کار ها انجام دهید ، همچنین در بازی ماینکرافت جای هواپیما ها بسیار خالی است و ساخت آن بعید نیست و با استفاده از چندین ابزار میتوانید هواپیمایی عالی بسازید.

13350856 9768 b 233336639

آموزش ساخت هواپیما

امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *