معرفی چند بازی نوستالژی

همه کا در بچگی بازی هایی نوستالژی رو تجربه کردیم که تا الان مثل اونها ندیدیم و هیچ بازی حس و حال بازی های اون موقع رو برامون نمیده ، شاید اسمشون رو یادتون رفته باشه چون اون موقع اسم های دیگه ای روی بازی ها میزاشتن و برای مثال هر بازی شبیه به بازی Gta رو اسم Gta میزاشتن روش…

در این مقاله چند تا از این بازی هارو بهتون معرفی میکنیم تا اگر دوست داشتید بازم اون رو دانلود کنید و به گذشته های خودتون برید.

بازی های نوستالژی
بازی های نوستالژی

بازی Angry Birds (پرندگان خشمگین)

در بازی نوستالژی Angry Birds شما در نقش چند عدد پرنده قرار دارید که باید تخم های خودتون رو از چند تا خوک که تخم هارو دزدیدن و میخوان بخورنش پس بگیرید ، گیم پلی بازی به این شکل هستش که خوک ها روی یه سری از سازه هستند و شما با استفاده از یه کش باید سازه های اونهارو خراب کنید تا اونها نابود بشن.

بازی Angry Birds
بازی Angry Birds

بازی Galaga

بازی نوستالژی Galaga از زمان های قدیم که دستگاه های آتاری اومده بودن منتشر شده بود و یکی از معروفترین بازی ها هستش که گیم پلی بسیار ساده و رکوردی داره که شما در نقش یک سفینه قرار دارید و باید سفینه های زیادی رو نابود کنید و رکورد جدیدی به دست آورید.

بازی Galaga
بازی Galaga

بازی Mortal Kombat

بازی نوستالژی Mortal Kombat رو کمتر کسی بازی نکرده بازی که برای سگا اومد و بسیار معروف شد چون شخصیت هایی بسیار نزدیک به آدم ها داشت و طراحی محیط هم در کنارش بسیار در اون دوره خوب بود ، این بازی به قدری معروف شد که امروزه نسخه های دیگری از اون منتشر شده و فیلم هایی رو ازروش ساختن.

گیم پلی این بازی سبک مبارزه ای هستش که شما رو در مقابل حرفی قرار میده و به مبارزه میپردازید.

بازی Mortal Kombat
بازیMortal Kombat

بازی نوستالژی GTA SanAndreas

بازی GTA SanAndreas که بسیار معروف شد زیرا جزئیات زیادی نسبت به نسخه قبلی اون بهش اضافه شد و بازی هستش که حتی امروزه با سایپر پانک مقایسه میشه.

گیم پلی بازی رو تقریبا تمامی افراد میدونن ، شما در نقش پسری به اسم کارل جانسون قرار دارید که به شهر خودش برگشته و باید منطقه خودشو به کمک برادرش پس بگیره

بازی GTA SanAndreas
بازی GTA SanAndreas

بازی Neighbours from Hell (همسایه آزاری)

بازی Neighbours from Hell بسیار معروف است و در زمانخود در دو نسخه منتشر شد ، این بازی اوایل با اسم همسایه آزاری منتشر شد و بعد ها اسم اون به همسایه جهنمی تغییر پیدا کرد. بازی Neighbours from Hell امروزه حتی روی گوشی ها هم منتشر شده و میتونید اون رو دانلود کنید.

گیم پلی بازی به صورت کلیکی هستش که شما در نقش پسری قرار دارید و قراره همسایه خودتون رو آزار بدید و با خراب کردن وسایل خونه بازی رو ببرید. این بازی بسیار محیط و گرافیک بالایی داره و بسیار بازی جذابی هستش.

بازی Neighbours from Hell
بازی Neighbours from Hell

این بود از چند تا از بازی های نوستالژی شما چه بازی هایی رو میشناسید؟ اون هارو در نظرات بیان کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *