چند بازی شبیه ساز اندروید

باز های شبیه ساز یکی از پر طرفدار ترین بازی ها در بین گیمر ها هستند و گیم پلی آنها بسیار جذاب است زیرا میتوانند خیلی از چیز هایی که نتوانستیم و یا نمیتونیم تجربه کنیم رو برامون شبیه سازی میکنند ، شبیه ساز های زیادی منتشر شده اند که چند تا معروف ترین آنها عبارت اند از microsoft simulator (ساز پرواز مایکروسافت) ، sims (شبیه ساز زندگی) ، forza horizon (شبیه ساز رانندگی) و…

اما در این بین شبیه ساز هایی برای اندروید هستند که شاید محیط بسیار ساده تری داشته باشند اما بسیار هیجانی هستند و بازی آنها بسیار جذاب است. با معرفی چند عدد از بازی های شبیه ساز اندروید با ما همراه باشید.

بازی شبیه ساز اندروید
بازی شبیه ساز اندروید

Fallout Shelter

بازی Fallout Shelter چند سال از منتشر شدنش میگذرت و بسیار معروف شده ، گیم پلی این بازی داستان بعد از نابودی زمین به دست آلودگی های شیمیایی است که مردم برای حفظ جان حود از مواد رادیو اکتیو در زیر زمین خانه های خودشان را ساخته اند و چندین مکان مانند بیمارستان ، اصلحه خانه و… در آن ساخته اند.

در این بازی نقش شما مدیریت شهر زیرزمینی است که ساختید و باید برای زنده ماندن در آن هر کاری بکنید.

Fallout Shelter
Fallout Shelter

Game Dev Tycoon

شاید تا به الان روزانه چند ساعت در حال بازی بودید اما چطوره خودتون برنامه نویس بشید و بازی خودتون رو بسازید؟ بازی Game Dev Tycoon این کار رو براتون انجام میده ، شما در نقش یک نفری هستید که قراره بازی هایی رو بسازه که بسیار معروف بشن و این کارو تک نفره انجام میده.

شما در بازی میتوانید انواع بازی را بسازید و از بازی های کوچیک به بازی های بزرگی برسید و در این وسط نظرات منتقدین رو با منطق بسیار خوبی در باره بازی دریافت کنید.

Game Dev Tycoon
Game Dev Tycoon

شبیه ساز Prison Empire

در این بازی شما مدیریت یک زندان رو در اختیار دارید و باید با توجه به بودجتون بهترین شرایط رو در زندان داشته باشید ، در این بازی باید کنترل زندانی هارو در دست داشته باشید و نگذارید باهم دعوا کنند و یا فکر فرار بزنه به سرشون و خیلی کار های دیگه ای که میشه انجام داد…

در این بازی شما بودجه ای دارید و باید اون رو مدیریت کنید ، برای مثال شما میتوانید نگهبانان زیادی رو استخدام کنید تا آرامش در زندان فراهم باشه اما از آن طرف باید به فکر حقوق زیاد اونها باشید.

Prison Empire
Prison Empire

The Escapist

در بازی قبلی ما نقش یک مدیر زندان رو داشتیم اما در این بازی نقش یک زندانی رو داریم که باید از 13 زندان داخل بازی فرار کنه ، در این بازی باید استراتژی خوبی داشته باشید و با ترکیب کردن اشیاء وسایل مورد نیاز خود را برای فرار به دست آورید.

در این بازی شما میتوانید با زندانیان دیگر معاملاتی داشته باشید و وسایل ارزشمندی که برای فرار لازم میشه رو در اختیار بگیرید.

The Escapist

شبیه ساز Pocket City

در این بازی شما نقش یک شهردار را دارید که باید یک شهر را از اول تا آخر آن بسازد و با استفاده از بودجه ای که دارد بهترین مدیریت را داشته باشید. در این بازی شما تمامی نقشه شهر را خودتان میسازید و آنرا گسترش میدهید باید در آن کارخانه ، بیمارستان ، اداره پلیس ، بازارر و.. بسازید و رضایت مردم را جلب کنید.

در این بازی شما بودجه محدودی را در دسترس دارید و باید آنرا با استفاده از ساخت مکان های تفریحی و… افزایش دهید و شهر را زیبا کنید.

Pocket City
Pocket City

شما چه بازی های دیگری را میشناسید آنرا با ما در میان بگذارید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *