5 وبسایت کاربردی

در اینترنت سایت های کاربردی و جالب بسیاری وجود دارند که دیدن و تست آنها بد نیست و امری سرگرم کننده است همچنین ممکن هستش که به آن ها نیاز هم پیدا کنید و در خصوص کارتون و یا سرگرمی مخصوص خودتون از اون بهره مند بشید. با گیم پوینت همراه باشید.

وبسایت های کاربردی
وبسایت های کاربردی

imagecolorizer.com

شاید عکس های قدیمی داشته باشید که رنگ آنها سیاه و سفید است یا اینکه عکسی با فیلتر سیاه و سفید گرفته اید و دوست داشتید که آنرا رنگی کنید. میتوانید وارد وبسایت imagecolorizer.com شوید ، تنها با آپلود عکس خود در این وبسایت میتوانید عکس رنگی شده آنرا تحویل بگیرید.

در عکس زیر میتوانید متوجه تغییر بسیار زیبا عکس بعد از رنگی شدن در وبسایت شوید. لینک عکس اصلی برای شما قرار میدیم تا خودتون هم امتحان کنید. برای دانلود عکس اصلی روی دکمه آبی کلیک کنید.

وبسایت کاربردی spline.design

اگر علاقه مند به ساخت اشکال 3D و یا 3 بعدی هستید حتما وارد وبسایت spline.design شوید. در این وبسایت میتوانید شکل 3 بعدی دلخواه خود را به صورت رایگان بسازید و انیمیشن برای آن تعریف کنید. میتوانید شکل خود را به صورت دلخواه دیزاین کنید.

ساخت اشکال 3 بعدی
ساخت اشکال 3 بعدی

svgrepo.com

اگر تولید کننده محتوا هستید و یا دوست دارید آیکون و لوگویی مختص به خودتان را داشته باشید میتوانید وارد وبسایت svgrepo.com استفاده کنید. در این وبسایت هزاران لوگو و آیکون به صورت رایگان منتشر شده که میتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

آیکون رایگان
آیکون رایگان

وبسایت کاربردی colorffy.com

اگر کار طراحی را روی هر نرم افزاری انجام میدهید قطعا در بعضی مواقع برای رنگ های قالب عکس و یا ویدیو خود به فکر فرو رفته اید که کدام رنگ را انتخواب کنید که هم زیبا باشد و هم ساده. وبسایت colorffy.com میتوانید به شما در این مورد کمک کند ، در این وبسایت کلی از پالت ها و گرادیانت های رنگی برای استفاده شما به صورت رایگان وجود دارد.

گرادیانت و پالت رایگان
گرادیانت و پالت رایگان

compressor.io

اگر درحال تولید محتوا باشید قطعا حجم زیادی برای شما دردسر ساز خواهد بود و با مشکل کمبود حافظه رو به رو خواهید شد ، برای همین موضوع شما میتوانید با استفاده از وبسایت compressor.io عکس های خود را کم حجم تر کنید و سپس آنرا منتشر کنید.

کاهش حجم عکس
کاهش حجم عکس

شما دیگه چه وبسایت هایی رو میشناسید؟ در بخش کامنت های آخر صفحه برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *