چند ایده برای انتشار پست در اینستاگرام

انتشار پست در اینستاگرام : اگر به دنبال کسب و کار در اینستاگرام هستید بهتر است نکاتی را رعایت کنید تا هم زودتر پیج شما رشد کند و هم اینکه کاربر حرفه ای تری باشید. با ما همراه باشید تا چند نکته را برای انتشار پست های اینستاگرامی به شما بگوییم تا بتوانید رشد چشمگیر خود را احساس کنید.

دقت داشته باشید در کنار نکاتی که اینجا میگوییم محتوای شما هم مهم است و اگر محتوای مناسبی نداشته باشید و یا محتوای شما جذاب نباشد احتمال رشد شما کم میشود.

اینستاگرام
انتشار پست در اینستاگرام

چند نکته برای انتشار پست در اینستاگرام

با ما همراه باشید تا چند نکته و راهکار را به شما برای انتشار پست آموزش دهیم

ایجاد نظر سنجی

سعی داشته باشید در پست های خود نظر سنجی ایجاد کنید. برای مثال در پست شما اگر چندین صفحه وجود دارد در آخرین صفحه از کاربران خود در مورد پست و یا محتوای پست سوال بپرسید.

ایجاد نظر سنجی
ایجاد نظر سنجی

نقل قول

قطعا در اینستاگرام پست هایی را دیده اید که سخنی از افراد معروف یا به قول بزرگان را گذاشته اند و در پس زمینه عکس فرد را. شماهم سخن بزرگان را که در رابطه با محتوای شماست را روی عکس فردی که سخن را گفته بگذارید و منتشر کنید. این نوع پست ها بازدید بسیاری خواهند گرفت.

سخن بزرگان
سخن بزرگان

پشت صحنه

هر کسب و کاری در عکس ها و ویدیو هایی که در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر میگذارد یک پشت صحنه دارد . بهتر است هر چند وقت یک بار عکس یا وییویی از آن منتشر کند. برای مثال اگر در اینستاگرام محصول میفروشید بهتر است بعضی اوقات بجای عکس های سینمایی از محصول عکسی عادی که محصولات تازه به دست شما رسیده اند را بگذارید.

انبار دیجی کالا
انبار دیجی کالا

طرح سوال

در پست های خود سوال ها چالشی مطرح کنید تا کاربران به کامنت گذاشتن برای شما ترغیب شوند و باعث رشد پیج شما شوند. برای مثال : آمازون چقد درآمد دارد؟ دیجی کالا چطور؟

پست سوالی
پست سوالی

عکس و ویدیو از محصولات

در اینترنت عکس های زیادی از محصولات مختلف نمایش داده شده اما اگر شما بتوانید عکس و ویدیو از زاویه های جدید و استفاده از محصول منتشر کنید ، کاربران بسیار به خرید از شما ترغیب میشوند.

عکس از محصول
عکس از محصول

عکس مشتریان

از مشتریان خود که محصولات شما را خریده اند بخواهید نظراتشان را در مورد محصول شما به اشتراک بگذارند و برای شما بفرستند. اگر عکس از محصولی که به دستشان رسیده بفرستند که بسیار بهتر است و کاربران با دیدن آنها به شما اعتماد میکنند آنرا پست کرده و منتشر کنید.

رضایت مشتریان
رضایت مشتریان

مسابقه

هر چند وقت یکبار میتوانید در پیج خود مسابقه بگذارید و از مشتریان خود بخواهید که دوستانشان را زیر پست مسابقه تگ کنند. با این کار مخاطب های بسیاری که شمارا ندیده بودند شما را فالو میکنند و پیج شما رشد خواهد کرد.

مسابقه اینستاگرامی
مسابقه اینستاگرامی

این بود از چند نکته برای انتشار پست که رعایت کردن آنها میتواند برای پیج شما بسیار مفید باشید و به خوبی فالور های واقعی شما را افزایش دهد.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *