نصب فونت در فتوشاپ

نصب فونت در فتوشاپ : مهم نیست کار شما تولید محتوا است یا برای شرکتی کار میکنید ، شاید هم برای اوقات سرگرمی خودتان و… اما قطعا اگر در نرم افزار فتوشاپ کار میکنید به فونت فارسی نیاز خواهید داشت. در این آموزش به شما نصب فونت در فتوشاپ یاد داده میشود ، همچنین یاد میگیرید که فونت های رایگان و قانونی را دانلود کنید.

با وبسایت گیم پوینت همراه باشید.

فتوشاپ
فتوشاپ

دانلود فونت فارسی

قبل از اینکه بخواهیم فونتی را در فتوشاپ نصب کنیم باید آنرا داشته باشیم ، اگر قبلا فونت خود را دانلود کرده اید به پایین صفحه مراجعه کنید و در ادامه آموزش همراه ما باشید.

برای دانلود فونت فارسی ، انگلیسی ، عربی و… تمامی فونت ها سایت های بسیاری هستند که میتوانید به آنها مراجعه کنید و در این آموزش هم سایتی را معرفی نمیکنیم. میتوانید در قسمت سرچ مرورگر خود بنویسید دانلود فونت فارسی رایگان تا بی شمار فونت جلو شما قرار بگیرد.

دانلود فونت رایگان در گوگل
دانلود فونت رایگان در گوگل

فونتی که ما همیشه استفاده میکنیم فونت وزیر هستش که در 6 ابعاد قرار داره و میتونید اون رو بزرگ و یا کوچک کنید. این فونت نیز در سایت ها رایگان هستش و میتوانید آنرا به سادگی با یک سرچ کوتاه دانلود کنید.

فونت وزیر
فونت وزیر

آموزش نصب فونت در فتوشاپ

خوب بریم سر وقت نصب فونت ، اگر فونت مورد نظر خودتون رو دانلود کردید ادامه آموزش رو با ما همراه باشید اگر نه میتونید مثل آموزش بالا فونت های زیادی مثل فونت وزیر که بسیار معروف است در ایران را دانلود کنید.

بعد از دانلود فونت ممکن است فایل فشرده تحویل شما داده شود آنرا استخراج کنید تا به فایل های داخل آن که فایل های فونت هستند دسترسی داشته باشید.

فایل های فونت
فایل های فونت

فایل های فونت فرمت هایی مانند .otf – .ttf – .pbf – .pfm دارند که باید در بین فایل های خود پیدا کنید.

سپس آنها را به صورت تکی یا گروهی با استفاده از دکمه Ctrl کیبوردتان انتخاب کنید و روی آنها راست کلی کنید ، سپس در بین گزینه ها گزینه install را انتخاب کنید تا پروسه نصب شروع شود.

نصب فونت
نصب فونت

در آخر اگر نرم افزار فتوشاپ را قبلا باز کرده بودید یک بار آنرا کامل بسته و مجدد باز کنید سپس قبل از نوشتن متن خود در بین فونت ها اسم فونت مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال فونت های وزیر به شکل Vazir نوشته شده اند.

شکل فونت وزیر در فتوشاپ
شکل فونت وزیر در فتوشاپ

با موفقیت فونت مورد نظر خود را دانلود و نصب کردید ، امیدواریم موفق باشید. لطفا در آخر صفحه نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *