ترفند های استوری

تترفند های استوری : کاربران بسیار زیادی در روز بخشی از وقتشان را برای دیدن استوری می گذارند اما راهکار هایی در این بین وجود دارد که آنها را مشتری خودمان کنیم. با رعایت این نکات میتوانید توجه و اعتماد کاربران را به خودمان جلب کنیم و کاربران را به مشتری های ثابت خود تغییر دهیم. با وبسایت گیم پوینت همراه باشید تا این چند نکته برای گذاشتن استوری را به شما بگوییم.

اینستاگرام
نکته استوری

اطلاع دادن

در استوری ها از پشت صحنه کار خود فیلم و عکس تهیه کنید ، محصولات جدید معرفی کنید و کمی هم شوخی در آن به کار ببرید اینگونه افراد فکر میکنند از آخرین خبر های کسب و کار شما با خبر هستند و با دیدن پشت صحنه همچنین میتوانند به شما اعتماد بیشتری داشته باشند.

اطلاع دادن
اطلاع دادن

مشارکت و همکاری

سعی کنید با یک اینفلوئنسر یا یک کسب و کار بزرگتر از شما که فکر میکنید فالور های آنها به محتوای شما علاقه نشان میدهند همکاری کنید. این کار هردوی شمارا مورد توجه قرار میدهد و میتواند باعث رشد هردوی شما بشود. با یک اینفلوئنسر در استوری در مورد محصول خودتون حرف بزنید و نتیجه این نکته استوری را ببینید.

مشارکت و همکاری
مشارکت و همکاری

هایلایت استوری

قابلیت هایلایت برای یک کسب و کار بسیار اهمیت دارد زیرا شما میتوانید در آن خود را معرفی کنید ، جوایزی که قبلا دادید را به تمامی فالور ها برای همیشه نشان دهید ، شیوه کار خود را و چگونگی ارسال محصولات را توضیح دهید ، میتوانید محصولات و خدمات خود را معرفی کنید ، ویدیو های پشت صحنه کسب و کارتان را بگذاید تا فالور های جدید با کار شما آشنا شوند و… هایلایت ها بسیار برای شما کاربردی هستند و بسیار نکته خوبی برای استوری های شما هستند.

هایلایت استوری
هایلایت استوری

سوال و نظر سنجی

در استوری های خود از کاربران در مورد محصولات خود ، شیوه ارسال آنها ، رضایت آنها از محصولات ، مشکلات کسب و کار شما ، چه چیز کسب و کار شمارا دوست دارند؟ و… سوال کنید.

این کار دو مزیت دارد ، فالور های شما به شما بیشتر اعتماد پیدا میکنند و میفهمند چقدر برای آنها ارزش قائل هستید و همچنین اگر مشکلی در کار شما وجود داشت و یا بهبودی لازم بود آنرا انجام میدهید و کسب و کار خود را بیشتر رشد میدهید.

سوال و نظر سنجی
سوال و نظر سنجی

اسلایدر واکنش

یک ویژگی بسیار عالی که میتوانید در استوری های خود استفاده کنید. میتوانید از آن برای سوالات طنز و چالشی مربوط به پیج خود و یا از آن به عنوان سوالات مهم استفاده کنید.

در اسلایدر واکنش کاربران نیازی نیست متنی برای شما بنویسند و یا حتما پاسخی بدهند ، شما نیز تنها میتوانید یک سوال کوچک طراحی کنید و ببینید میانگین انتخواب کاربران در کدام قسمت است.

اسلایدر واکنش
اسلایدر واکنش

شمارش معکوس

اگر قصد معرفی محصولی را دارید ، قرعه کشی برگزار میکنید ، محصول دیگران را معرفی میکنید و یا هر چیزی که قرار است بعدا به کاربران خود اطلاع دهید میتوانید با استفاده از استیکر شمارش معکوس برای آن زمان بگذارید.

با استفاده از این قابلیت کاربرانمیتوانند شمارش معکوس شما را با گوشی خود ست کنند و در زمانی که شمارش معکوس تمام شد به آنها اطلاع رسانی شود.

شمارش معکوس
شمارش معکوس

استفاده از لینک

شما میتوانید با استفاده از لینک در استوری های خود آنها را به صفحات مختلفی که دوست دارید بکشانید و صفحات مختلفی را به آنها معرفی کنید.

این قابلیت تنها برای افرادی که بالای 10 هزار نفر فالور داشته باشند فعلا فعال است و نمیتوانید در هر پیجی از آنها استفاده کنید.

استفاده از لینک
استفاده از لینک

این بود از چند ترفند که رعایت کردن آنها بسیار به رشد و اعتماد سازی پیج شما کمک میکند و میتواند فروش شما را بسیار بیشتر از حد انتظار کند.

نظرات خود را در آخر صفحه با ما در میان بگذارید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *