طراحی ماوس

ماوس یکی از پرکاربرد ترین ابزار های جانبی کامپیوتر است زیرا بدون استفاده از آن نمیتوانید از کامپیوتر خود استفاده کنید.(حداقل در کامپیوتر های قدیمی) امروزه به جای ماوس میتوانید با تاچ پد مانند لبتاب ها کار کنید اما هیچ کدام از تاچ پد ها نمیتوانند جای ماوس را برای شما بگیرند زیرا کار با آن بسیار ساده تر و سریعتر انجام میشود. امروزه ماوس ها طراحی بسیار عجیب پیدا کرده اند.

انواع ماوس
انواع ماوس

در این مطلب 4 ماوس با طراحی های عجیب که در فروشگاه اینترنتی آمازون میتوانید بخرید را به شما معرفی میکنیم و قیمت هر یک از آنها را به شما میگوییم ، با ما همراه باشید.

ماوس G.SKILL RIP JAWS MX780

اولین ماوس ما یک ماوس گیمینگ است که طراحی خاص و بسیار زیبایی دارد و نحوه قرار گیری کلید های آن نیز مخصوص گیمرهاست و برای گیم طراحی شده. دارای چندین نور RGB است و کار با آن بسیار ساده و لذت بخش است.

قیمت این ماوس طلایی در آمازون 34.99 دلار است.

G.SKILL RIP JAWS MX780
G.SKILL RIP JAWS MX780

ماوس Logitech MX Vertical

یکی از عجیبترین طراحی های ماوس که مربوط به شرکت معروف لاجیتک هم است. لاجیتک یکی از معروفترین شرکت های سازنده ماوس است و بسیار ماوس های خوبی دارد اما این ماوس بسیار عجیب است و زاویه بسیار زیادی دارد. این ماوس به صورت وایرلس (بی سیم) عمل میکند.

قیمت آن نیز 92.39 دلار است که زیاد به نظر میرسد.

Logitech MX Vertical
Logitech MX Vertical

ماوس 3DConnexion Spacemouse Enterprise

این ماوس بسیار عجیب طراحی 3 بعدی دارد و روی خودش دارای نمایشگر و برخی از کلید های میانبر روی کیبورد است. ماوسی بسیار گران قیمت و عجیب است و فکر نمیکنم کسی با این قیمت آنرا بخرد. ظاهر بسیار بزرگی دارد و احتمالا کار با آن نیز به دلیل زیاد بودن کلید ها بسیار سخت باشد.

قیمت این ماوس فضایی 390.29 دلار ناقابل است.

3DConnexion Spacemouse Enterprise
3DConnexion Spacemouse Enterprise

ماوس Delux Wired Ergonomic Vertical

این ماوس طراحی ارگونومیک دارد و باعث میشود مچ دست شما در استفاده طولانی مدت از آن آسیب نبیند و همچنین میتوانید آنرا به هر نوع سیستمی متصل کنید.

قیمت این ماوس ارگونومیک قیمتی 27.25 دلاری دارد.

Delux Wired Ergonomic Vertical
Delux Wired Ergonomic Vertical

این بود از چند ماوس با طراحی های جالب و بسیار عجیب. لطفا نظرات خودتون رو در آخر صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *