نرم افزار انیمیشن سازی

ساخت انیمیشن یکی از کار های مورد علاقه بیشتر مردم است زیرا کار بسیار سرگرم کننده و جالبی است ، شما میتوانید هر انیمیشنی را حتی با گوشی خود بسازید. در این مقاله چند نرم افزار برای ساخت انیمیشن در گوشی تلفن همراه شما معرفی میکنیم. با گیم پوینت همراه باشید.

ساخت انیمیشن
ساخت انیمیشن

نرم افزار Picsart Animator

این نرم افزار بسیار کاربردی است و میتوانید انیمیشن های جذابی با نقاشی فریم به فریم در آن ایجاد کنید و با جدول زمانی پیش برید. در این نرم افزار قادر خواهید بود که طول و سرعت انیمیشن خوتون رو کنترل کنید.

Picsart Animator
Picsart Animator

ساخت انیمیشن با I Can Animate

در این نرم افزار طراحی ها در گوشی انجام نمیشود بلکه باید از اشیاء مورد نظر خود عکس بگیرید و به صورت اسلوموشن از آن خروجی بگیرید.

اسلوموشن یعنی اینکه شما از آدمکی برای مثال که قصد دارید داخل فیلمتون حرکت منه به صورت لحظه ای عکس بگیرید و این نرم افزار با کنار هم قرار دادن عکس های شما از آنها فیلم و انیمیشن میسازد.

I Can Animate
I Can Animate

نرم افزار FlipaClip

یک نرم افزار بسیار معروف و محبوب ، این نرم افزار توسط Visual Blaster LLC برای کاربران اندوریدی و ios ساخته شده. در این نرم افزار میتوانید انیمیشن هایی به صورت فریم به فریم بسازید و سرعت آنرا تغییر دهید . به انیمیشن خود صدا و تصویر اضافه کنید و در فرمت ها و اندازه های مختلف از آن خروجی بگیرید.

FlipaClip
FlipaClip

نرم افزار Animation Desk

با استفاده از این نرم افزار میتوانید انیمیشن هایی روی تصاویر و لایه های PSD طراحی کنید.

Animation Desk
Animation Desk

ساخت انیمیشن با Stick Nodes

این نرم افزار توسط شرکت ForTheLoss Games برای کاربران اندرویدی و ios ساخته شده است و به راحتی میتوانید با استفاده از آن انیمیشن های Stickfigure رو با گوشی خودتون بسازید و علاوه بر این دارای دوربین مجازی برای حرکت و بزرگنمایی انیمیشن هاست و تا بتوانید با استفاده از آن انیمیشن های سینمایی بسازید.

 Stick Nodes
Stick Nodes

این بود از چند نرم افزار برای ساخت انیمیشن با گوشی ، لطفا نظرات خود را در آخر صفحه برای ما به اشتراک بگذارید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *