نرم افزار های آینده

تا به الان نرم افزار های بسیار زیادی برای گوشی ها در تمامی سیستم عامل ها ساخته شده اند و بازار بسیار بزرگی ساخته شده است اما نرم افزار هایی هم هستند که میتوانند بسیار کاربردی باشند که هنوز ساخته نشده اند و نرم افزار های آینده خوانده میشوند. در این مطلب چند ایده برای نرم افزار هایی را به شما معرفی میکنیم که در صورتی که ساخته شوند با استقبال زیادی رو به رو خواهند شد.

نرم افزار های کاربردی
نرم افزار های کاربردی

آنالیز گریه

نرم افزاری که بتونه گریه نوزادان رو بررسی و ترجمه کنه! با مطالعات جدید مشخص شده که گریه نوزادان معنا و مفهوم خاصی داره و هر چیزی که بچه رو اذیت کنه گریه نوزاد رو تغییر میده. نرم افزاری که بتونه گریه نوزادان رو برای مادر های جوان و کم تجربه ترجمه کنه میتونه بسیار مورد توجه قرار بگیره. این میتونه یکی از نرم افزار های آینده باشه.

آنالیز گریه
آنالیز گریه

نرم افزار بهبود میکاپ

ساخت نرم افزاری که بتونه پیشنهاد برای بهتر شدن میکاپ خانم ها بده و نرم افزاری اختصاصی برای این کار باشه میتونه بسیار کاربردی باشه. مخصوصا برای برخی از خانم های جوانتر

بهبود میکاپ

تغذیه سالم

نرم افزار هایی برای نشان دادن مقدار کالری و … غذا تنها با استفاده از عکس آن برای افرادی که میخواهند رژیم بگیرند بسیار کاربردی است و میتواند مورد استقبال بسیاری قرار بگیرد. با افزودن موارد بیشتری مانند غذا های پیشنهادی نیز میتواند بهبود یابد. این میتونه یکی از نرم افزار های آینده باشه.

تغذیه سالم
تغذیه سالم

نرم افزار تشخیص موزیک

نرم افزار های بسیاری برای تشخیص آهنگ ها هستند که میتوانید تنها با گرفتن یه بخش از آهنگ برای آنها آهنگ موردنظرتون رو دانلود کنید اما این نرم افزار ها برای آهنگ های فارسی زیاد کاربردی نیستند و وجود نرم افزار ایرانی برای این کار بسیار کاربردی است و میتواند مورد استقبال بسیاری قرار بگیرد. (نرم افزار تشخیص موزیک ایرانی)

تشخیص موزیک
تشخیص موزیک

منشی آنلاین

به هر دلیلی ممکنه کارفرما نتونه منشی بگیره پس برای راحت تر کردن کار میتونه منشی آنلاین از نرم افزار خاصی اجاره کنه و تیم و کسب کار خودشو بزرگتر کنه. این میتونه یکی از نرم افزار های آینده باشه.

منشی آنلاین
منشی آنلاین

این بود از چند نرم افزار که ساخت آنها میتواند بسیار کاربردی باشد و مورد استقبال بسیاری قرار بگیرد. نظرات خود را در بخش کامنت های آخر صفحه با ما در میان بگذارید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *