بازی های پرفروش تاریخ

در این مقاله 10 بازی را به شما معرفی میکنیم که توانسته اند به فروش میلیون نسخه ای دست پیدا کنند و لقب پرفروش ترین بازی های تاریخ را کسب کنند. با گیم پوینت همراه باشید تا این بازی ها را به شما معرفی کنیم و همچنین تعداد نسخه های فروخته شده آنها را نام ببریم. بازی ها به ترتیب از بالا به پایین و از کم ترین مفدار فروش به بیشترین مقدار فروش میرسند.

بازی های پرفروش تاریخ
بازی های پرفروش تاریخ

Mario Kart 8 Deluxe

یک نسخه از بازی های ماریو که در آن به ماشین سواری میپردازید. این نسخه از بازی که شاید شماهم آنرا تجربه کرده باشید توانسته بیش از 33 میلیون نسخه فروش داشته باشد.

Mario Kart 8 Deluxe
Mario Kart 8 Deluxe

Red Dead Redemption 2

بازی بسیار جذاب RDR2 که گرافیکی بسیار خیره کننده دارد و گیم پلی و خط داستانی بسیار جذاب آن میتواند هر گیمری را شیفته خود کند. این بازی توانسته فروش بیش از 36 میلیون نسخه ای داشته باشد و یکی از بازی های پر فروش تاریخ به شمار برود.

Red Dead Redemption 2
Red Dead Redemption 2

Mario Kart Wii

بازی های ماریو بسیار پرفروش و محبوب هستند و یکی از نسخه های دیگر آن با اسم mario kart wii که سبک بازی رانندگی دارد نیز دارد توانسته فروش بیش از 37 میلیون نسخه ای داشته باشد.

Mario Kart Wii
Mario Kart Wii

Super Mario Bros

همانطور که قبل تر گفتم بازی های ماریو بسیار پرفروش هستند و یکی دیگر از آن ها با فروش بیش از 40 میلیون نسخه ای را به شما معرفی میکنم این بازی نسخه اصلی بازی ماریو به شمار میرود و در آن باید به نجات شاهزاده بپردازید.

Super Mario Bros
Super Mario Bros

(Pokemon (1Set GEN

از بازی های ماریو که بگذریم میرسیم به بازی پوکمون که یکی از بازی های بسیار محبوب است و بسیاری از کاربران در روز آنرا بازی میکنند. این بازی توانسته فروش بیش از 45 میلیون نسخه ای داشته باشد.

(Pokemon (1Set GEN
(Pokemon (1Set GEN

PUBG

بازی پابجی کامپیوتر که سبک بتل رویال را به تمامی بازی های شوتر معرفی کرد و پدربزرگ آنها محسوب میشود. این بازی توانسته فروش بیش از 70 میلیون نسخه ای داشته باشد و بسیار معروف شود.

PUBG
PUBG

Will Sports

یک بازی مسابقه ای بسیار جذاب که در آن میتوانید به انواع مسابقات ورزشی بپردازید. این بازی توانسته فروش بیش از 82 میلیون نسخه ای داشته باشه و یکی از معروفترین و پر فروش ترین بازی های تاریخ حساب میشه.

Will Sports
Will Sports

GTA V

میرسیم به بازی بسیار محبوب و معروف GTA V که 8 سال از منتشر شدن آن گذشته و همچنان یکی از معروفترین بازی ها به شمار میره ، این بازی توسنته فروش بیش از 140 میلیون نسخه ای داشته باشه و یکی از پرفروش ترین بازی های هرسال و تاریخ به شمار میره.

GTA V
GTA V

Minecraft

بازی که در آن میتوانید هر چیزی را بسازید و دنیای بسیار بزرگی در اختیار دارید. یکی از پرفروشترین بازی های تاریخ میرسه به بازی ماینکرفت که آزادی عمل بسیاری به بازیکنان میدهد. بازی ماینکرفت فروش بیش از 200 میلیون نسخه ای را داشته و دومین بازی پرفروش تاریه جهان است.

Minecraft
Minecraft

TETRIS

بعید است کسی بازی TETRIS را تجربه نکرده باشد. در این بازی شما باید سعی کنید بلوک هایی را که از آسمان به پایین میافتند را در جای درست بچینید و نگذارید با چینش اشتباه آنها بالا بروند و بازنده بازی شوید. پرفروش ترین بازی تاریخ بازی TETRIS است با فروش بیش از 500 میلیون نسخه که بسیار زیاد است.

TETRIS
TETRIS

نظرات خود را در پایین صفحه برای ما به اشتراک بگذارید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *