بازی های نوستالژی اندروید

در چند سال پیش که بازی های زیادی برای اندروید وجود نداشت و مردم راه دانلود اون هارو نمیدونستن ، بازی هایی وجود داشت که همه داشتنش و همه اون هارو بازی کرده بودن ، این بازی ها با وجود قدیمی بودنشون بسیار معروف بودن و تا به امروز مثل اونها ساخته نشده. در این مقاله به معرفی این بازی های نوستالژی میپردازیم با گیم پوینت همراه باشید.

بازی های نوستالژی اندروید
بازی های نوستالژی اندروید

بازی نوستالژی Cut The Rope

یک موجود سبز کوچولو که عاشق آبنبات هستش ، شما باید اون رو به آبنباتش برسونید و در این راه با بریدن تناب ها و زدن دکمه ها بیشترین امتیاز را نیز کسب کنید. برای این بازی نسخه های مختلفی بعدا منتشر شد و حتی انیمیشن های کوتاه اون رو نیز ساختن.

Cut The Rope
Cut The Rope

Fruit Ninja

بازی نوستالزی بسیار ساده و رکوردی که مهارت شما را به چالش میکشید ، در این بازی شما نقش یک نینجا را دارید که باید میوه هایی را که به بالا پرت میشوند را هدف قرار بدید و آنها را نصف کنید. در این راه نباید به بمب هایی که میان میوه ها پرت میشوند شمشیر بزنید و همچنین اگر تا 3 میوه را نتوانستید نصف کنید میبازید.

Fruit Ninja
Fruit Ninja

بازی نوستالژی Hill Climb

بازی بسیار جالب ماشین سواری که شما را در نقش یک راننده عجیب ظاهر میکند. شما باید ماشین خود را از کوه ها بالا ببرید و دقت داشته باشید که بنزین خود را از دست ندهید ، باید با کنترل سرعت خود در بین راه باک های بنزین را بگیرید و تا جای ممکن چپ نکنید.

Hill Climb
Hill Climb

Doodle Jump

یک فضایی که باید به آسمان ها برود. در این بازی شما نقش یک آدم فضایی با دهنی مانند شیپور هستید که از خودش گلوله های سبز رنگی نیز شلیک میکند. شما باید با استفاده از تنها یکی از انگشت هایتان این بازی را انجام دهید و آدم فضایی را به بالا ترین نقطه آسمان ها برسانید. این بازی نوستالژی رکوردی است و بسیار لذت بخش است.

Doodle Jump
Doodle Jump

بازی نوستالژی Temple Run

یک بازی بسیار جذاب با گرافیکی متفاوت. در این بازی یک غول دنبال شما افتاده است و باید از دست آن فرار کنید ، موانعی مانند درخت ها ، پرتگاه ها ، دریاچه ها و… را پشت سر بگذارید و سعی کنید که نمیرید. این بازی نیز نسخه دومش ساخته شد و بازی رکوردی بسیار جذاب است.

Temple Run
Temple Run

این بود از چند تا بازی اندرویدی و نوستالژی که در چند سال پیش بسیار معروف و محبوب بودند. نظرات خود را در آخر صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *