ربات های انسان نما

امروزه ربات ها نقش بزرگی در زندگی ما دارند و کار های بسیار زیادی برای ما انجام میدهند اما ربات هایی هم هستند که ربات انسان نما به شمار میروند و میتوانند کار های بسیار جالب تری از ربات های عادی انجام دهند ، در این لیست یک ربات ایرانی هم وجود دارد. با گیم پوینت همراه باشید تا این ربات هارو به شما معرفی کنیم.

ربات های انسان نما
ربات های انسان نما

ربات DIGIT

دیجیت یک ربات بسیار جالب است با اندامی باریک که میتواند در خانه به کمک شما بیاید ، در مواقع بحرانی کمک کند و بسته های شمارو حمل کند ، دیجیت با حسگر هایی که دارد میتواند موانع را تشخیص دهد و از آنها به خوبی عبور کند.

DIGIT
DIGIT

ربات PEPPER

اولین ربات اجتماعی که پپر نام داره ، پپر رو باید با قیمت حدود 30 هزار دلار خریداری کنید و به مغازتون بیارید تا با مشتریهاتون صحبت کنه ، اون هارو برای خرید مشتاق کنه و داده های مستقیم رو از مشتری ها نسبت به علاقشون جمع آوری کنه.

PEPPER
PEPPER

ربات انسان نما PEPPER

ربات ATLAS یک ربات بسیار جالب است که دارای 28 مخزن هیدرولیکی ، قد یک و نیم متری ، وزن 80 کیلوگرمی و سرعت یک مترو نیم بر ثانیه ای است و یکی از سرسخت ترین ربات ها به شمار میرود که میتواند فرمان های جدید را به سرعت یاد بگیرد.

ربات ATLAS میتواند بدود ، پرش ها درجا بزند ، پشتکی های بسیار زیبا و بدون مشکل بزند و در کار خودش استاد است.

ATLAS
ATLAS

ربات SPOT

اولین سگ رباتیک در جهان برای مصارف صنعتی برای حمل بار در انبار ها با قابلیت کنترل از راه دور. سرعت این ربات 1.6 متر بر ثانیه است و دارای دوربین های 360 درجه هستش ، دارای قابلیت تعویض باتری است ، در صورتی که با آن برخورد کنید و یا خودش زمین بیافتد میتواند خودکار بلند شود.

SPOT
SPOT

ربات انسان نما HRP5P

ربات HRP5P برای افزایش جمعیت افراد مسن در کشور و کاهش نرخ تولد ساخته شده که دارای حسگر هایی برای درک کامل محیط اطراف خود است و میتواند اشیاء را تشخیص دهد. این ربات میتواند کار های بسیاری از جمله کار های از نوع ساختمانی انجام دهد و میتواند تمامی اندام های بدن خود را به صورت جدا حرکت دهد.

HRP5P
HRP5P

ربات انسان نما SURENA IV

ربات ایرانی SURENA IV از دانشگاه تهران که میتواند اجسام را تشخیص دهد و با دقت آنها را بدون وارد کردن فشار نگه دارد ، این ربات میتواند راه برود ، این ربات میتواند از دریل به خوبی استفاده بکند و رباتی با سرعت پایینتر نسبت به اطلس است با سرعت 0.6 متری بر ثانیه

SURENA IV
SURENA IV

این بود از معری چند ربات که انسان نما هستند و میتوانند کار های جالبی انجام دهند ، لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *