5 نرم افزار کاربردی

گوشی های موبایل بدون نرم افزار ها هیچ حساب میشوند و این نرم افزار کاربردی هستند که به شما امکان استفاده از گوشی رو میدن ، نرم افزار های زیادی برای گوشی ها طراحی شده اند ما در اینجا 5 عدد از آنها را که بسیار کاربردی هستند به شما معرفی میکنیم با وبسایت گیم پوینت همراه باشید.

نرم افزار های کاربردی
نرم افزار های کاربردی

Gesture

شما میتوانید با استفاده از نرم افزار Gesture دسترسی سریعتر به نرم افزار های گوشی ، مخاطبین ، آدرس های اینترنتی و… داشته باشید و تنها با کشیدن شکل مورد نظر خود برای هر هر چیزی که میخواهید به آنها دسترسی پیدا کنید.

در این نرم افزار شما ابتدا برای هر نرم افزار موردنیاز خود یک شکل از کشیدن انگشت روی صفحه را انتخاب میکنید. بعد از کشیدن همان اشکال در هر مجای گوشی شما میتوانید نرم افزار موردنیاز را باز کنید.

نرم افزار Gesture
نرم افزار Gesture

نرم افزار کاربردی CountThings

با استفاده از CountThings شما میتوانید تنها با عکس گرفتن از اشیاء و وسایل خود تعداد دقیق آنها را به دست آورید و همچنین آنها را در دسته بندی مخصوص خود ببینید ، این نرم افزار یک شمارنده هستش که براتون تعداد چیز هایی که شمرده رو دسته بندی هم میکنه.

برای مثال تعداد زیادی تیله دارید میتوانید دوربین را روی آنها بگیرید و تعداد دقیق آنها را به دست آورید.

نرم افزار CountThings
نرم افزار CountThings

Clipt

خیلی از اوقات شما نیاز پیدا میکنید که متن هایی رو از دستگاهی به دستگاه دیگری بفرستید مانند از گوشی به کامپیوتر و برعکس ، در این مواقع Clipt به کمک شما میاد. با استفاده از Clipt شما میتوانید تنها با کپی کردن متن خود آنرا در دستگاه دیگر کپی شده داشته باشید.

نرم افزار Clipt
نرم افزار Clipt

نرم افزار Blank Page

این اپلیکیشن زیاد کاربردی نیست اما اگر میدونستید چیکار میکنه احتمالا تا به الان نصب کرده بودید ، در خیلی از مواقع شما دوست دارید که از والپیپری که برای تصویر زمینه گوشی خودتون گذاشتین لذت ببرید برای این کار میتوانید وارد Blank Page شوید تا صفحه ای تماما خالی را به شما بدهد.

نرم افزار Blank Page
نرم افزار Blank Page

Largetext

در مواقعی لازم میشود کسی را صدا بزنید و یا نوشته ای به شخصی نشان دهید که هم از دور آنرا ببیند و هم شما صدایی نداشته باشید میتوانید با استفاده از Largetext این کار را به سادگی انجام دهید و نوشته های بزرگ را بنویسید.

نرم افزار Largetext

این بود از 5 نرم افزار که برای خیلی از افراد میتوانند کاربردی و جالب باشند. شما چه نرم افزار هایی رو میشناسید؟ در نظرات برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *