کیف پول سخت افزاری

کیف پول های سخت افزاری در واقع کیف پول های هستند که بر بستر اینترنت کار نمیکنند و هیچگونه ارتباطی با هیچ سیستمی نخواهند داشت زیرا این کیف پول ها همانند حافظه های جانبی عمل میکنند و تا زمانی که به سیستمی متصل نباشند هیچ کاری نمیتوان در خصوصشان انجام داد.

به این جهت بسیار ایمن هستند و مزایای بسیاری دارند که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم. با گیم پوینت همراه باشید.

کیف پول سخت افزاری
کیف پول سخت افزاری

امنیت بالا

والت های سخت افزاری دستگاهی فیزیکی هستند که کلید های خصوصی را در ناحیه ای حفاظت شده درون خود ذخیره میکنند. به دلیل اینکه بر بستر اینترنت کار نمیکنند و کاملا فیزیکی هستند و تا زمانی که متصل به سیستمی نباشند نمیشود ارز های آنرا خارج کرد بسیار ایمن هستند و کاربران اینترنتی هیچ وقت با هیچ روشی نمیتوانند از آن دزدی بکنند.

امنیت کیف پول سخت افزاری
امنیت کیف پول سخت افزاری

پشتیبانی از تمامی ارز های دیجیتال

بسیاری از والت های سخت افزاری نه تنها از بیت کوین بلکه از بسیاری ارز های دیگر نیز پشتیبانی میکنند و نیاز نیست حتما چند والت یا کیف پول اینترنتی داشته باشید. میتوانید هر نوع ارزی را که دارید در این کیف پول ها ذخیره کنید.

پشتیبانی از تمامی ارز های دیجیتال
پشتیبانی از تمامی ارز های دیجیتال

قابلیت اتصال به گوشی

والت های ارز دیجیتال سخت افزاری را میتوان به سادگی به تلفن همراه متصل کرد و با استفاده از آن خرید ، فروش و انتقال ارز را انجام داد. در واقع کیف پول مانند بانک شما و گوشی مانند کارت اعتباری شما عمل میکند.

قابلیت اتصال به گوشی
قابلیت اتصال به گوشی

معایب کیف پول سخت افزاری

هر چیزی مزایا و معایبی دارد و هیچ چیز کامل نیست ، در واقع این کیف پول ها هم معایبی دارند اما مشکلات بسیار بزرگی نیستند و میتوان با آنها راه آمد.

قیمت بالا

بیشتر والت های سخت افزاری دارای قیمتی بالا هستند که البته انواع مختلفی نیز با کاربرد های مختلف وجود دارد که در قیمت آن ها تاثیر دارد. برای مثال کیف پولی که دارای نمایشگر است قیمت بالاتری دارد.

قیمت بالا
قیمت بالا

هک کیف پول سخت افزاری

هر چیزی میتواند هک شود و هیچ وقت هیچ چیز کامل ساخته نشده ، این کیف پول ها نیز میتوانند هک شوند اما کاملا فرق دارد. این کیف پول برای دسترسی تا 3 مرتبه به شما اجازه میدهند تا رمز عبوری که دادید را وارد کنید در صورت اشتباه یک قفل زماندار فعال میشود و تا پایان زمان تعیین شده نمیتوان از آنها استفاده کرد.

همچنین برای هک آنها باید کاربر هکر نقص امنیتی در والت پیدا کند و کار بسیار سختی است و نمیتوان به سادگی انجام داد و همچنین اینکه باید در نظر داشت که والت های سخت افزاری همواره آپدیت های امنیتی دریافت میکنند.

هک کیف پول
هک کیف پول

این بود از معرفی کیف پول های سخت افزاری ، نظرات خودرا با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *