4 صرافی برتر ارز دیجیتال

Wصرافی های بسیاری برای خرید و فروش ارز های دیجیتال وجود دارد که میتوان با در آنها به فعالیت پرداخت اما در این مقاله 4 صرافی را به شما معرفی میکنیم که جزء صرافی های برتر دنیا حساب میشوند و حجم معاملات آنها را باهم میبینیم که چقدر هستند. با گیم پوینت همراه باشید.

صرافی ارز دیجیتال
صرافی ارز دیجیتال

صرافی Binance

بزرگترین و معروف ترین صرافی ارز دیجیتال حال حاظر دنیا صرافی بایننس هست که میتوان در آن هر نوع ارزی را که لیست شده باشد خرید و فروش کرد، همچنین این صرافی دارای ارزی با نام BNB است که ارز بایننس محسوب میشود و به موفقیت های بسیاری نیز دست پیدا کرده.

حجم معاملات روزانه این صرافی 65,281,100,000 دلار است.

صرافی Binance
صرافی Binance

صرافی Coinbase Pro

کوین بیس یکی دیگر از صرافی های بزرگ ارز دیجیتال است که در آن میتوانید به خرید و فروش انواع ارز دیجیتال بپردازید. در این وبسایت میتوانید ارز های دیجیتال را با فیات نیز خریداری کنید. این صرافی بیش از 20 میلیارد دلار دارای در اختیار دارد و بیش از 50 میلیارد دلار ارز دیجیتال از زمان تاسیس تا اکنون در آن معامله شده.

حجم معاملات روزانه این صرافی 2,634,520,000 دلار است.

صرافی  Coinbase Pro
صرافی Coinbase Pro

صرافی Kraken

این صرافی بزرگ در سال 2011 تاسیس شده و تا به امروز بسیار موفق بوده. کاراکن یک صرافی متمرکز است که در آمریکا تاسیس شده. البته باید بدانید به دلیل تحریم های موجود اجازه خرید فروش برای ایرانی ها در این وبسایت ممنوع بوده و نمیتوانیم در آن فعالیتی داشته باشیم.

حجم معاملات روزانه این صرافی 1,828,310,000 دلار است.

صرافی Kraken
صرافی Kraken

صرافی Huobi Global

صرافی هوبی گلوبال یک صرافی مبتنی بر ارز دیجیتال در سیشل است.ین صرافی در سال ۲۰۱۳ در توسط Leon LI در کشور سنگاپور تاسیس شده و اکنون در هنگ کنگ، کره جنوبی، ژاپن و ایالت متحده دفتر دارد.این صرافی دارای امنیت بسیار بالایی است و میتوان با خیال راحت در آن فعالیت کرد.

حجم معاملات روزانه این صرافی 18,289,300,000 دلار است.

صرافی Huobi Global
صرافی Huobi Global

شما چه صرافی های دیگری را میشناسید در بخش نظرات عنوان کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *