معرفی 5 بازی جذاب ماجراجویی

بازی های ماجراجویی به دلیل سرگرم کردن مخاطب همیشه پرطرفدار بوده اند و بازیکنان زیادی در جهان روزانه به این سبک بازی میپردازند. در این مقاله 5 بازی را به شما معرفی میکنیم که میتوانید آنها را در اوقات فراغت خود بازی کرده و لذت ببرید. با گیم پوینت همراه باشید.

بازی ماجراجویی
بازی ماجراجویی

Minecraft

ماینکرافت یکی از بهترین بازی های سبک ماجراجویی است و برای همه رده های سنی مناسب است در این بازی شما میتوانید هر چیزی که در ذهن دارید را بسازید و ساخت و سازی بی حد و مرز داشته باشید. همچنین میتوانید خط داستانی بازی را پیش ببرید و در آخر اژدهای دنیای اندر را نابود کنید.

بعد از بازی قدیمی تتریس ماینکرافت دومین بازی پرفروش جهان با فروش 200 میلیون نسخه در زمان حاظر است.

حجم : 340 مگابایت

Minecraft Box Shot
Minecraft

inside

بازی inside یک بازی در اثر ماجراجویانه و ترسناک است. داستان بازی در مورد فردی است به نام لوسی که در مسیر بازگشت دچار حمله قلبی میشود و زمانی که به هوش میاید خود را در اتاق تاریکی که تنها یک نور قرمز در آن است میبیند. نقش شما در این بازی این است که به لوسی کمک کنید تا از آن مکان نجات یابد.

حجم : 1300 مگابایت

inside
inside

بازی ماجراجویی The Elder Scrolls

در بازی The Elder Scrolls یک گیم پلی اول شخص را تجربه میکنید. شما در نقش یک شخص شمشیر به دست هستید که فنون رزمی را یاد دارید. چند وقت است که از سرزمین خود تبعید شده بودید و پس از بازگشت آنرا ویران شده میبینید.

حجم : 1300 مگابایت

The Elder Scrolls
The Elder Scrolls

بازی ماجرایجویی Roblox

در بازی roblox هزاران بازطی مختلف وجود دارد از راننده پیک موتوری گرفته تا قهرمانان و پلیس ها همگی در انتظار شما هستند. کافی است بعد از نصب نرم افزار یک حساب کاربری بسازید و به هزاران بازی موجود در این بازی بپردازید.

حجم : 250 مگابایت

Roblox
Roblox

بازی ماجراجویی Township

Township یک بازی مزرعه داری بسیار زیباست و در آن میتوانید به کاشت و برداشت مزرعه خود بپردازید. همچنین آنرا گستش داده و آثاری را در غار ها و معادن پیدا کنید.

حجم : 225 مگابایت

Township
Township

این بود از 5 بازی ماجراجویی که میتوانید به صورت رایگان برای گوشی خود دانلود کنید و لذت ببرید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *