گجت های هوشمند

امروزه گجت های بسیاری طراحی شده اند که میتوانند زندگی مارا عوض کنند و یا در مواقع بی حوصلگی ما را سرگرم کنند. با گیم پوینت همراه باشید تا چند عدد از گجت های هوشمند را باهم ببینیم و با کار آنها آشنا شویم.

گجت های هوشمند
گجت های هوشمند

گجت هوشمند neorhythm

آنچه در این مقاله می‌خوانید

این گجت هوشمند ربرای بهبود خواب شما طراحی شده است ، با استفاده از میتوانید خواب بسیار بهتری داشته باشید. این محصول میتواند با استفاده از فرکانس هایی استرس شما را از بین ببرد و انرژی شما را نیز بالا ببرد. این گجت همراه با هد بند ارائه میشود.

neorhythm
neorhythm

care os

این گجت یک آینه بزرگ همراه با صفحه نمایش مخصوص که دارای قابلیت ها و ویژگی های بسیار زیادی است که با وجود آن زندگی آسانتر میشود.شما میتوانید از آن به عنوان یک دستیار صوتی استفاده کنید و دستوراتی را برای آن تعریف کنید.

این آینه دارای دوربین 360 درجه است که قابلیت زوم نیز دارد و امکان دیدن لباس در بدن شما را فراهم میکند تا بسیار ساده تر بتوانید لباس هایی را که دوست دارید انتخواب کنید.

care os
care os

گجت هوشمند Ballie

گجت هوشمند دستیار صوتی شکل توپ که سازنده آن کمپانی بزرگ و معروف سامسونگ است. این گجت یک دستیار صوتی است که میتوانید دستوراتی را برای آن معرفی کنید. سامسونگ توضیحات زیادی در مورد آن ارائه نداده است.

Ballie
Ballie

August

این یک قفل هوشمند است که میتوانید روی قفل موجود روی درب هایتان نصب و راه اندازی کنید. با استفاده از آن میتوانید درب خود را باز و بسته کنید و همچنین از باز و بسته بودن آن با خبر بشید. کلید های مجازی به مهمان های خود بدید تا به راحتی در را باز کنند.

August
August

این بود از معرفی چندگجت هوشمند جالب که میتوانید به سادگی استفاده کنید. نظرات خود را برای ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *