4 برنامه کاربردی مدیریت فایل

برنامه های کاربردی بسیاری برای اندروید وجود دارد که در آنها میتوانید فایل های خودرا مدیریت کنید اما هر نرم افزار مدیریت فایلی قابلیت هایی هم دارد ، در این مقاله 4 نرم افزار را به شما معرفیب میکنیم برای مدیریت فایل های گوشی خود. با گیم پوینت همراه باشید.

مدیرت فایل
مدیرت فایل

FileMaster

آنچه در این مقاله می‌خوانید

نرم افزار FileMaster یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین نرم افزار های مدیریت فایل است که در آن میتوانید اسناد را ببینید ، ویدیو و موزیک پلیر داشته باشید ، فایل های متنی را ویرایش کنید ، در صورتی که هارد بی سیم داشتید به آن وصل شوید ، فایل ها را به اشتراک بگذارید ، فرمت های جدیدی را مانند .rar باز کنید و…

FileMaster
FileMaster

Documents

در این نرم افزار میتوانید هر فرمتی را در دیوایس خود اعم از عکس ، ویدیو ، موزیک ، ورد ، پاورپوینت ، فایل های زیپ و… را به راحتی اجرا کنید. این نرم افزار کاملا رایگان است و میتوانید به راحتیب آنرا دانلود کنید.

Documents
Documents

Total Files

نرم افزار Total Files یکی از بهترین نرم افزار های آی او اس به شمار میرود زیرا در آن میتوانید به یک PDF خوان قدرتمند دسترسی داشته باشید ، همچنین این نرم افزار فضای ابری در اختیار شما قرار میدهد.

Total Files
Total Files

Es File Explorer

نرم افزار Es File Explorer را هرکسی تا به حال یک بار اجرا کرده و میشه گفت یکی از بهترین نرم افزار ها برای مدیریت فایل های گوشی است. این نرم افزار یک دیوایس را تا مرز هارد اکسترنال پیش میبرد. در آن میتوانید به فایل های تصاویر ، موزیک پلیر ، مشاهده PDF ، فایل ورد و اکسل و… را اجرا کنید.

Es File Explorer
Es File Explorer

این بود از معرفی 3 نرم افزار مدیریت فایل که بسیار محبوب و پرکاربرد هستند. شما چه نرم افزار هایی را میشناسید در نظرات بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *