3 بازی برای یادگیری برنامه نویسی

برنامه نویسی جزء شغل های پر درآمد است و بسیار پیشرفت پیدا کرده است ، آموزش بسیار زیادی در سطح اینترنت برای برنامه نویسی وجود دارد و 99 درصد آنها توضیح ساده ای ندارند و کاربر را بسیار سردرگم میکنند. شما میتوانید در اینجا از بازی هایی استفاده کنید که در کنار جنبه سرگرمی آنها به شما برنامه نویسی یاد میدهند. در این مقاله یادگیری برنامه نویسی با گیم پوینت همراه باشید.

یادگیری برنامه نویسی
یادگیری برنامه نویسی

بازی CodeCombat

بازی codecombat یک بازی دو بعدی است که در آن باید به جنگ و غارت و… بپردازید اما تفاوت این بازی با بازی های دیگه اینه که باید با استفاده از کد نویسی جاوا ، پایتون و اسکریپت این کار رو انجام بدید. علاوه بر یاد گیری کد نویسی های این زبان های برنامه نویسی شما تمرینی انجام داده اید و میتوانید کم کم برنامه نویسی را شروع کنید.

بازی CodeCombat
بازی CodeCombat

یادگیری برنامه نویسی CodinGame

در یان بازی هدف شما کد نویسی بازی است و باید با کد نویسی بازی را پیش ببرید، امکان تست کد خود را نیز دارید و میتوانید تمامی کد هارا تست کنید همچنین در بازی یک بخش نیز وجود دارد برای بازی چند نفره که در آن میتوانید به بازی با تیم های دیگر بپردازید و در یک بازی تقریبا 20 دقیقه ای کد نویسی انجام دهید.

در این بازی قابلیت بازی با کد نویسی 20 زبان مختلف وجود داره.

بازی CodinGame
بازی CodinGame

بازی CSS Diner

در این بازی شما به کد نویسی مشغول میشوید ، 32 لول و مرحله وجود دارد که باید آنها را کامل کنید و هر لول و مرحله نیز سخت تر از قبلی میشود. در این بازی شما با اصول کارکرد Selector های CSS آشنا میشوید. این بازی نیز بسیار پرطرفدار است و میتواند یاد گیری زبان CSS را شیرین تر کند.

بازی CSS Diner

این بود از بازی هایی که میتونید با استفاده از آنها کد نویسی و برنامه نویسی را یاد بگیرید. اگر بازی های دیگری رو میشناسید در بخش نظرات عنوان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *