سبد خرید
0

گروه کرکر

بازی سازی یکی از بزرگترین کار های پر سود و پر درآمد است و شرکت های بسیاری درحال ساخت بازی برای دیوایس های مختلف هستند. شرکت های بازی سازی تنها از Warez groups یا گروه هلای کرکر میترسند که میتواند سود آنها را بسیار کمتر از چیزی که باید کند. حالا گروه های کرکر کی هستند.

Warez groups به گروه های کرکر میگویند که بازی ها را کرک کرده و به رایگان منتشر میکنند. این گروه ها در بعضی از موارد درست پس از انتشار یک بازی آنرا کرک کرده اند و یا حتی قبل از انتشار آن که بسیار عجیب است.

البته بازی ها از قفل های زیادی استفاده میکنند که صد البته به دلیل اینکه همه چیز قابل هک شدن است آنها هم هک میشوند و مانند بازی red dead redemption 2 هرچند بعد از گذشت 8 ماه اما هک شد.

گروه های کرکر
گروه های کرکر

کرک چیست؟

تقریبا تمامی شرکت های بازی سازی قبل از انتشار بازی های خود در مارکت هایی مانند استیم و اپیک گیمز روی آنها قفل های رمزنگاری بسیاری برای جلوگیری از فروش رایگان آنها قرار میدهند.

در این بین گروه های کرکر آمده و قفل این بازی هارا میشکنند و کاری میکنند که بدون خرید مستقیم از فروشگاه ها آنها را نصب و استفاده کنید.

به هک شدن یک بازی و انتشار رایگان آن برای عموم کرک میگویند.

کرک چیست؟
کرک چیست؟

هدف گروه های کرکر

اغلب افراد کم درآمد به دلیل اینکه نمیتوانند بازی را خریداری کنند و یا دسترسی به فروشگاه موردنظر ندارند از بازی های کرک شده استفاده میکنند و گروه های کرکر نیز برای این کار هدف هایی دارند که میتواند شهرت ، دونیت (که بیشتر گروه های کرکر برای حمایت ارز های دیجیتال دریافت میکنند) و همچنین نرم افزار های مخرب که میتواند از سیستم شما به عنوان ماینر ارز های دیجیتال استفاده کند.

دونیت ارز های دیجیتال
دونیت ارز های دیجیتال

گروه های بزرگ کرکر

گروه های بسیاری که هدف آنها کرک بازی هاست در دنیا وجود دارند اما ما چند عدد از بزرگترین آنها را اسم خواهیم برد.

CONSPIR4CY که بیشتر آنرا به نام CPY میشناسند ، یک گروه ایتالیایی که بازی های بزرگی را تا به حال در کمترین زمان ممکن کرک کرده.

3DM یک گروه چینی با یک لیدر زن با نام مستعار دختر پرنده که بازی های بسیاری مانند واچ داگز را کرک کرده اند.

CODEX یک گروه بسیار بزرگ و قوی که از سال 2014 فعالیت را شروع کردند و در سال های 2016 تا 2019 بیشتر فعال بودند ، این گروه توانستند در 5 سال بیش از 3700 بازی را کرک کنند.

SKIDROW یکی دیگر از گروه های کرکی بزرگ میباشد که در سال 1990 شروع به فعالیت کردند. این گروه یکی از اولین گروه های کرکر بازی های اسیم بود.

RELOADED این گروه که اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست در سال 2004 تاسیس شد. این گروه بازی های بسیاری را تا به حال کرک کرده است.

Empress گروه یا یک شخص ، اطلاعات زیادی از empress وجود ندارد اما این گروه دارای سایتی است که کرک ها را در آن منتشر میکند و همچنین با استفاده از دونیت و حمایت مالی کسب درآمد میکند.

به تازگی نیز معلوم شده که هکر این گروه تنها یک دختر است و به تنهایی این فعالیت را انجام میدهد. empress تا به حال بازی های محبوب بسیاری را کرک کرده است. اما تا دونیت خوبی نشود این کار را انجام نمیدهد.

مانند وقتی که یک کاربر 500 دلار او را دونیت یا حمایت مالی کرد و او همان زمان کرک بازی واچ داگز 2 را منتشر کرد

Empress
Empress

این بود از معرفی کرک ، کرکر و گروه های کرکر دنیا ، نظرات خود را برای ما بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

‫2 نظر

  • رضا گفت:

    تشکر بابت اطلاعات گروه fitgril توی لیستتون نبود

    • gamepoint.ir گفت:

      در واقع گروه Fitgirl کرک نمیکنند بلکه تنها حجم بازی های کرک شده رو با فشرده سازی کم کرده و در آخر اجرا کننده برای نصب بازی میگذارند

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *