بازی های مبارزه ای موبایل

هر دیوایسی بازی های مخصوص خودش را دارد و در این مقاله قصد داریم چند عدد بازی محبوب در سبک مبارزه ای برای موبایل به شما معرفی کنیم تا خشم و عصبانیت خود را بر سر کاراکتر های داخل بازی خالی کنید و کمی آرامش داشته باشید. با گیم پوینت همراه باشید.

بازی مبارزه ای
بازی مبارزه ای

بازی مبارزه ای Real Boxing 2

یک بازی بوکس بسیار محبوب که در آن میتاوانید با حریف های خود مبارزه بوکس انجام دهید. در این بازی میتوانید حرکات مختلفی را بزنید و با استفاده از آن دشمن خود را شکست دهید. همچنین باید حواستان به انرژی و جان خود باشد.

این بازی از گرافیک بالایی برخوردار نیست و میتوان آنرا در گوشی هایی با سخت افزار ضعیف تر نیز اجرا کرد.

Real Boxing 2
Real Boxing 2

Punch Boxing 3D

یک بازی محبوب مبارزه بوکس دیگر برای گوشی که از گرافیک و گیم پلی و همچنین حرکات بهتری و بیشتری برخوردار است. در این بازی میتوانید تصاویر انیمیشنی نیزا ز مبارزه ببینید و همچنین جزئیات بازی هنگام ضربه زدن به حرف نیز قابل مشاهده است.

Punch Boxing 3D
Punch Boxing 3D

بازی مبارزه ای Real Steel Series

اگر طرفدار جنگ های رباتیک هستید میتوانید این بازی را تجربه کنید و با استفاده از ربات خود با ربات های دیگر به بازی بپردازید و حرکات مختلفی را اجرا کنید. در بازی میتوانید ربات خود را تعویض و ارتقا دهید و همچنین در هنگام بازی از فینیشر های مختلفی استفاده کنید.

AjNqfjU
Real Steel Series

EA Sports UFC

طرفدار بازی UFC پلی استیشن هستید؟ میتوانید آنرا در گوشی خود تجربه کنید ، در این بازی شما میتوانید کاراکتر خود را انتخواب کنید و به بازی بپردازید و امتیاز جمع آوری کنید ، حریف های خود را شکست دهید و پیروز شوید.

EA Sports UFC
EA Sports UFC

این بود از معرفی چند بازی مبارزه ای برای گوشی موبایل ، نظرات خود را در آخر صفحه برای ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *